#1 Skrevet Juni 8, 2010 Driver på å bytte hjullager å får ikke løs huben.. er komment til denne delen: hva er det han egentlig gjør på dette bilde?! gjorde dette for et par månder siden uten store problemer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2010 ta ut hele lagerhuset og bruk en hydraulikk presse om du har tilgang på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2010 ta ut hele lagerhuset og bruk en hydraulikk presse om du har tilgang på det uaktuelt da det er en helvettes jobb! å ikke nevn presse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2010 fikk løs huben etter litt banking nå er det bare hjullageret som skal ut å det kan bli spennende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2010 Lykke til. Er det biltema sitt lager verktøy det der? Isåfall må du si ifra om du lykkes. Fort og måtte opp i 7-8 tonn på pressa før disse slipper taket i huset. Så jeg er veeldig spent på om det verktøyet fungerer. Får du det ut, skal jaggu jeg og kjøpe det vertøyet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2010 vell, har ikke skaffet biltema sitt versjon enda da jeg laget min egen ved hjelp av noe stål.. funket fint på forgie gang iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2010 Sjokker du lageret med noen sveisepunkter, slipper de ofte lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2010 vell da var lagret ute å nytt lager satt i! tips: skru alt isammen, varm opp godset til rundt 60c, så er det bare å skru lagret til det slipper, kan også bruke en muttertrekker (det gjorde jeg), når lageret er ute så gjør du rent hjullager huset osv... det nye lageret legger du i fryseren kvelden før, da sklir det rett inn... så er det bare å presse på hubben med samme teknikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...