#1 Skrevet Juni 8, 2010 skulle lufte bremsene men sliter med å få pedalen hard. trykker jeg utallige ganger på pedalen kommer bremse versel melding opp i displayet men pedal er helt lik å ingen lekasje. har også greid i fustrasjon å lufte den nippelen som sitter bak v/venstre hjul rett over beholderen for høyderegulering til demperne. sugde ut all væske men ingen ting kom inn igjen. hvordan fyller jeg den opp? så det gikk rør frem til "bomba"?!? å opp via servo pumpa? stemmer dette? uansett så er dem tomme nå, kan det være det er derfor jeg får opp varsel i instrumentet og kan det også være at det er derfor pedalen ikke blir skikkelig har å go? håper på noen som har vært borti det samme! mvh Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2010 At du får varsel er normalt, men har dessverre ingen anelse om utgaver med høyderegulering.. Vanlig lufting HB-VB-HF-VF gjerne med en 'lås' (5mm bor.feks.) på bremseregulatoren ved VB _bør_ gjøre jobben, men erfaringsvis kan det gjemme seg en luftboble i røret med knekk ved bakakselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...