Anbefalte innlegg

Hei.

Som mange sikkert veit slit eg med å få "Hartmann-Golfen" til å gå skikkeleg. Det virkar som om den ikkje får nok bensin.

Starta opp i går etter registerreimskifte, og det er forsåvidt greit. Testa å koble ifrå kaldstartdysa, og då vart den heilt håplaus. Altså kan ein vel konkludere med at den fungerar.

Prøvde så å koble frå kontakten på varmkøyringsregulatoren, før bilen var skikkeleg varm. Dette ga ingen reaksjon i det heile. Betyr dette at den ikkje fungerar? I så tilfelle; Det skal ha blitt testa med ein annan regulator utan at det hadde noko innverknad. Det eg funderar på er om det kan vere noko med signalet til regulatoren som sviktar?

Kvar får denne signal frå?

Er det mogeleg å teste om regulatoren fungerar, evt. koble straum inn på kontakten og sjå om noko skjer då?

Eg veit igrunn ingenting om korleis dette systemet fungerar, så eg stiller sikkert mange dumme spørsmål, men eg håpar nokon kan kaste ut nokre teoriar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du leser haynesmanualen til golf så står det her funksjonstest på de fleste av slike komponenter. F.eks på varmkjøringsregulator og tomgangsregulator. Er typisk slik koble fra, la bilen bli varm, sjekk strøm og at motstanden faller til 20Ohm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips. Skal sjekke dette. Tomgangsregulatoren prøvde eg å koble frå og då stoppa bilen, så den går eg utifrå fungerar. Skal sjekke boka og prøve å måle litt.

Men som sagt har det vore testa med ein annan utan noko betring, så eg lurer litt på dette med signalet. Eller er der innebygd tempfølar i varmkøyringsregulatoren? Har ikkje peiling som de forstår. Det går i alle fall to ledningar frå tilkoblinga, så ein eller annan funksjon må dei vel ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bytta dyser på denne? Har ikke peiling på om det har noe å si om de dysene som sitter der nå kan være mindre enn bilen er satt opp for å skulle ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var byta dyser då eg henta bilen ja. Dei som sto der opprinneleg fungerte vist dårleg. Trur dei som sto i når eg fekk bilen var litt større enn dei originale. No har eg satt i originale 16v dyser. Ingen forskjel på korleis bilen oppførte seg med desse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på en ting jeg ikke sjekket.

Mengde drivstoff som kommer fram.

Sjekket bare trykket, men ikke antall liter i minuttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Då får eg teste det. Takk for tipset! Kor mange liter skal den levere i minuttet?

Har uansett tenkt å ta ned tanken og sjekke for rust over den når eg har nede bakakslinga. Får tømme tanken, blåse gjennom bensinrøra og skifte bensinfilter medan eg er igang, viss det skulle vise seg at det ikkje kjem nok bensin fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis tvangskøyrer ein pumpa i denne bilen? det er vel eit rele i sikringsboksen som kan bypassast? Kva for eitt er det og korleis gjer ein dette?

 

Og til slutt; kva mengde bensin skal komme fram pr minutt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ett rele i sikringsboksen som kan brokobles ja, ta ut ett og ett, så finner du ut hvilket det er. Om du har medhjelper, så kan man kjenne det klikker i releet når bensinpumpa slutter å gå etter 3 sekunder når man bare skrur på tenning.

 

Ta ut alle 4 dysene fra innsuget og sett de i hver sin colaflaske. Tvangskjør pumpe. Når lokket i luftmengdemålern er nede skal det ikke komme en dråpe ut av dysene. Løft dette gradvis opp og mengden skal øke tilsvarende. Sjekk at dysemønsteret er fint på alle 4. Til slutt kan man ta en mengdetest, med lokket på full åpning vil jeg tippe det skal komme ca 2dl på 60 sekunder, finnes sikkert ett mer nøyaktig tall, men jeg vil tippe det er rundt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje fått sjekka desse tinga enno, men i forbindelse med skifte av foringar i bakaksel og oppussing av denne har eg tatt ned tanken, kobla frå alle rør på pumpe, filter, osb. og blåst gjennom dei. Alt dette virkar til å vere heilt i orden. Men, når eg plukka ned filteret og blåste gjennom det var det mykje motstand og ein del skit kom ut, På det nye filteret var det ingen motstand.

No kan det kanskje ha med at dette var tørt/ubrukt, eller kan løysinga på motorproblemet rett og slett vere så enkel?

Det blir spennande å sjå når eg får bilen på hjula att om eit par veker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Som mange sikkert veit slit eg med å få "Hartmann-Golfen" til å gå skikkeleg. Det virkar som om den ikkje får nok bensin.

Starta opp i går etter registerreimskifte, og det er forsåvidt greit. Testa å koble ifrå kaldstartdysa, og då vart den heilt håplaus. Altså kan ein vel konkludere med at den fungerar.

Prøvde så å koble frå kontakten på varmkøyringsregulatoren, før bilen var skikkeleg varm. Dette ga ingen reaksjon i det heile. Betyr dette at den ikkje fungerar? I så tilfelle; Det skal ha blitt testa med ein annan regulator utan at det hadde noko innverknad. Det eg funderar på er om det kan vere noko med signalet til regulatoren som sviktar?

Kvar får denne signal frå?

Er det mogeleg å teste om regulatoren fungerar, evt. koble straum inn på kontakten og sjå om noko skjer då?

Eg veit igrunn ingenting om korleis dette systemet fungerar, så eg stiller sikkert mange dumme spørsmål, men eg håpar nokon kan kaste ut nokre teoriar.

 

 

En oppvarmingsregulator fungerer på den måten at den gir et mottrykk (styretrykk) på hvor lett luftmålespjeldet kan løfte seg i forhold til luftmengde. Høyt mottrykk gir mager blanding, lavt mottrykk gir fet blanding.

 

Den elektriske kontakten er koblet til et element inni oppvarmingsregulatoren, og har ingen annen funksjon enn å varme opp dette elementet for at oppvarmingsregulatoren raskere skal nå høyt styretrykk.

 

Du kan måle om oppvarmingsregulatoren gjør jobben. Den skal gi 0,5 +/- 0,2 bar ved kald motor og 3,6 +/- 0,2 bar ved varm motor. Du må ha spesialverktøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje fått sjekka desse tinga enno, men i forbindelse med skifte av foringar i bakaksel og oppussing av denne har eg tatt ned tanken, kobla frå alle rør på pumpe, filter, osb. og blåst gjennom dei. Alt dette virkar til å vere heilt i orden. Men, når eg plukka ned filteret og blåste gjennom det var det mykje motstand og ein del skit kom ut, På det nye filteret var det ingen motstand.

No kan det kanskje ha med at dette var tørt/ubrukt, eller kan løysinga på motorproblemet rett og slett vere så enkel?

Det blir spennande å sjå når eg får bilen på hjula att om eit par veker.

 

Ta og kontroller inni tanken og da.

Bensinfilteret var nytt, så jeg sjekket ikke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tømt tanken òg. Kunne ikkje sjå noko skit der, men det skal vel ikkje så mykje til før det tettar seg i filteret. Virka som filteret var tett no i alle fall. Bilen ville ikkje gå etter at eg hadde køyrt den til verkstaden, starta for så å sløkke med det same. Trudde den var tom for bensin, men det var nokre liter att når tanken skulle tømmast. Kryssar fingrane for at det var filteret som laga krøll. Viss ikkje så er i alle fall tilførselen utsjekka, og feilen må ligge framme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det bare var filteret;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.