#1 Skrevet Juni 9, 2010 Klarer ikke å bestemme meg for hvilke dekk jeg skal kjøpe. Blir enten 215/35-16 eller 205/40-16. Felgene er 16x8, og det er falken 912 som skal kjøpes. Noen som har prøvd 215/35 dekk på en 16x8 felg? Har sett ganske lite av det, og eneste grunnen jeg vurderer det, er jo at jeg får litt mer grep, og siden det er 35, så blir det vel sånn ca det samme som 205/40 når det gjelder rubbing i hjulbuene, pga 205/40 strekker seg litt mere Eller tar jeg HELT feil her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2010 Jeg har Federal SS595 på 8x16 å det er ørlite strekk på dekka,men det sies at Federal er ganske breie da. Hvis du skal ha strekk så er vel 195/40 dekket å velge. Jeg kan legge ned felgene på siden uten at felghornet tar i asfalten som et eksempel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2010 Hm, interessant. Blir vel ikke 215 35 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2010 Hm, interessant. Blir vel ikke 215 35 da Spørs jo litt hva du er på jakt etter da. At det ikke skal subbe,eller skal du ha superstrekk ? Jeg har 205 dekk av den enkle grunn de stod på Porsche-felgene jeg kjøpte hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2010 Vel, har ikke tenkt på noe særlig superstrekk, men vil jo ha litt strekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2010 Vel, har ikke tenkt på noe særlig superstrekk, men vil jo ha litt strekk Hva felger skal du ha siden de er 8 tommer breie ? Hvis du skal ha en praktisk bil som kan kjøres uten å ha hjertet i halsen vil jeg valgt 205 dekk. Med strekte dekk så er det ikke noe festlig å kjøre på gruslagte veier å høre det hagler på felghorna som stikker ut forbi dekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2010 Polerte BBS RG felger fra en audi v8, så tror jeg velger 205 dekk siden jeg kommer til å bruke den daglig, og muligens på noen grusveier også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2010 Du har adapter til 5x112 da altså,kult! Er det typen som har ganske tett med eiker eller ganske åpne? Har sett begge deler men vet ikke hva forskjellen er. Helpolerte eller kun ytterste del på felghornet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2010 Adaptere er på vei fra USA ja er de som er tette, og er helpolerte, men ikke mellom eikene, der er de matt svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...