Kjemisk metall på felger + pulverlakk = ??

Anbefalte innlegg

Noen som veit om dette lar seg gjøre? Eller må jeg bite i det sure eplet og skrape av det kjemiske metallet og heller få lagt i en sveis eller to?

 

Mads Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på temperaturen i ovnen,vet noen ovner opererer med rundt 200 mens andre på rundt 400. Så da spørs det hvor mye det "metallet" tåler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg alltids finne ut ved å lese på pakningen, tror jeg. Men leder det strøm, da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pulver lakk skal vel bakes på rundt 230 grader uansett. Tror ikke kjemsik metall har problemer med temperaturen, men det spørs bare om det finnes noe i stoffet som kan koke ut, og ødelegge lakken. Før felgene lakkes, så må de sandblåses fri for lakk, og da vil vel stoffet ditt gå heden uansett.

 

Og det leder nok tvilsomt strøm heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg det.

 

Ingen andre som har noen synspunkter/erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring å spørr de som evt skal lakkere da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en kompis som jobber i en fabrikk som skal gjøre det, og han var ikke sikker. Men får ringe noen som driver med dette i morgen og høre, om ingen her har noen aning. Hadde vært veldig kjekt om jeg slapp å fjerne det kjemiske metallet og få noen som sveiser alu til å legge i litt der det mangler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.