#1 Skrevet Juni 9, 2010 Hei, Trenger en forstillingskontroll på min A3 Sportback. Møller har lang ventetid.. Noen som vet hvor dette kan gjøres kjapt, trygt og billig i Fr.stad / Sarpsborg / Moss området? Jens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2010 Pit Stop i Moss 69254912 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2010 Takker, skal kontakte de Har også sendt deg en PM Bernhard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 Noen som vet hvor man kan ta billig firehjulskontroll hen? Evt hva koster det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2010 Det kunne jeg tenkt meg og, riktignok i Moss helst Usikker på om jeg trenger det, men greit å få avklart noen småting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2010 Fredrikstad Motorsenter tar 1400 for firehjulskontroll. Dette er inkl justering. Det er gaanske billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...