Anbefalte innlegg

hei naboen har en audi som bruker mye bensin hva kan dette være,, bruker den så å si bare på langkjøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken modell er dette og hva er mye? har du noen tall ?

en ting det kan være er vel gåen lamda da vil den bruke mer. men kom med litt mer info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker vel normalt ganske rett på 0,7 om du er snill på gassen... Min gjorde i allefall det da den var original :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en 98 modell bruker vel gått over literen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør bruke en del mindre enn dette på langkjøring ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det syns jeg å ja,noen som har en formening om hvor man kan begynne å feilsøke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM, lambda, plugger, ladetrykkslekkasje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden bilen begynner å bli gammel,ville jeg prøvd å "vaske" lmm med elektrospray og bytta lamda sonden og nye plugger. forholdsvis billige ting som det kanskje er på tide å bytte alikevel. deretter hvis det ikke hjelper ville jeg da kjøpt ny lmm.

men sjekk også etter lekkasjer, inn og ut på intercooler og olje åndinga som ligger på blokka under innsuget. det er ialefall der det pleier å lekke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, ja da skal dette sjekkes... takk før alle svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1,8 Turbo bruker generelt mye bensin, må kjøres PENT for og få ett normalt forbruk, og viss den chippes blir den mere behagelig å kjøre lett, da den får jobbe lettere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan jo kjøre en diagnose på den så kan vi se om det er noen ting som ikke er som det skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...hadde samme motor i passat, chippet til 190. Kona var hovedbruker. Alltid når eg satte meg inni så viste computer over literen på snittet. Kjørte eg til ein kompis 15min tur, så datt det som regel til nermere 0.8 snitt bare av den turen....

Hu kjørte normalt seier hu....hehe :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.