#1 Skrevet Februar 8, 2005 Jeg lurer veldig på hvordan gassvaiern sitter på en 2000 modell Golf 4 eller A3 1,8T. På 98 modell som jeg har er den festet først på venstre side på innsuget også skrudd med to bolter ned i en liten tapp like før gasspjeldet, og den lille tappen er ikke der på en 2000 modell. Så om noen kan svare på det eller har noen bilder av et slikt motorrom hadde jeg blitt veldig glad. På forhånd takk til de som svarer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2005 Jeg lurer veldig på hvordan gassvaiern sitter på en 2000 modell Golf 4 eller A3 1,8T. På 98 modell som jeg har er den festet først på venstre side på innsuget også skrudd med to bolter ned i en liten tapp like før gasspjeldet, og den lille tappen er ikke der på en 2000 modell. Så om noen kan svare på det eller har noen bilder av et slikt motorrom hadde jeg blitt veldig glad. På forhånd takk til de som svarer. .. den 2000-modellen er ikke drive by wire? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2005 .. den 2000-modellen er ikke drive by wire? Har ikke anelse hva det er på dem jeg, men lurer veldig på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...