Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe meg nye felger med feriepengene og lurer på om det lønner seg å ha klarlakk på felgene?

er det noen som har noen innspill på dette? tas i mot med STOR takk :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan felger ? overflate

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de har lakken fra fabrikant på seg, er det ingen vits i å legge på klarlakk. Den kommer til å flasse og gulne med tiden, og da blir det bare stygt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. men når det er slitt bort så kan jeg lakkere dem med klarlakk da når den tid kommer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste om felgene skulle bli så stygge at de trenger lakk, er jo å få de pulverlakkert. Men med mindre du ikke eier interesse for vasking av bil og felger og gir totalt blaffen i fortauskanter og hull i veien, kan jeg ikke se noen grunn til at de skulle trenge å bli fikset på i løpet av noen år;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste om felgene skulle bli så stygge at de trenger lakk, er jo å få de pulverlakkert. Men med mindre du ikke eier interesse for vasking av bil og felger og gir totalt blaffen i fortauskanter og hull i veien, kan jeg ikke se noen grunn til at de skulle trenge å bli fikset på i løpet av noen år;)

 

hehe.. ja, blir nok heller pulverlakkering når den tid kommer i stedet ja :D

 

takk for tips ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel klarlakk på felgene originalt vil jeg tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er for glansen sin del så legg heller på litt skikkelig polish på de. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.