#1 Skrevet Juni 9, 2010 Hei, skal kjøpe meg nye felger med feriepengene og lurer på om det lønner seg å ha klarlakk på felgene? er det noen som har noen innspill på dette? tas i mot med STOR takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2010 hvordan felger ? overflate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2010 Hvis de har lakken fra fabrikant på seg, er det ingen vits i å legge på klarlakk. Den kommer til å flasse og gulne med tiden, og da blir det bare stygt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2010 oki. men når det er slitt bort så kan jeg lakkere dem med klarlakk da når den tid kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2010 Det beste om felgene skulle bli så stygge at de trenger lakk, er jo å få de pulverlakkert. Men med mindre du ikke eier interesse for vasking av bil og felger og gir totalt blaffen i fortauskanter og hull i veien, kan jeg ikke se noen grunn til at de skulle trenge å bli fikset på i løpet av noen år;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2010 Det beste om felgene skulle bli så stygge at de trenger lakk, er jo å få de pulverlakkert. Men med mindre du ikke eier interesse for vasking av bil og felger og gir totalt blaffen i fortauskanter og hull i veien, kan jeg ikke se noen grunn til at de skulle trenge å bli fikset på i løpet av noen år;) hehe.. ja, blir nok heller pulverlakkering når den tid kommer i stedet ja takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2010 er vel klarlakk på felgene originalt vil jeg tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2010 Hvis det er for glansen sin del så legg heller på litt skikkelig polish på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...