#1 Skrevet Juni 9, 2010 Hei hentet bilen fra garantirep i dag har fått byttet 2 stk fremskjermer på garanti. problemet er bare at de ikke har truffet fargen i det heletatt. er klar over at det er en vanskelig farge å treffe. Ser at de har lakket noe utover døra for å gjevne det ut så det ser greit ut:) men de har ikke gjevnet ut på panser og støtfanger så det er ikke serligt pent iom at det er ein god del fargeforskjell. Har eg grunn til og reklamere på dette og evt kommer eg noen vei? vil ikke virke smålig er jo en gammel bil, men hadde vært veldig kjekt om de kunne fått gjevnet det ut litt mer. bilde som viser fargeforskjellen hva synes dere? " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2010 dette ser jo helt jævli ut. bare å levere tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2010 Det hadde jeg klagd på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2010 Ingen tvil mann. Klag. Den fangeren ser jo ut som en helt annen farge. Ikke bare en nyanse bom der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2010 Du har rett i at det ser greit ut mot døra, men forfangeren din og skjerm er jo ikke i nærheten av hverandre engang. Skjønner dem ikke at du vill utbedre dette, er dem ikke helt riktige spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2010 Det ser jo faen meg ut som det er gjort i photoshop av en amatør.. Når jeg så mot døra der så tenkte jeg "sikkert lyset som gjør at det er så ille", men ved støtfangern.. Herregud, eier ikke folk yrkesstolthet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2010 Bare gå tilbake å gjer de oppmerksom på det Lasse.. Forresten, blei gudd de nye felgene dine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2010 Eg snakka med de på telefon i dag de sa at eg bare måtte komma innom så skulle de se på det . eg nevnte og at eg såg at de hadde gjevnet ut fargen utover døra. til lenger bakover en ser på framdørene til mørkere blir fargen 2 delt farge ganske stilig: rolleyes eg godtar sånn som det ser ut, men eg vil ha gjort noe med panser og støtfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2010 Nei nå må du gi deg, de må ta opp igjen hele skjermen og det de har gjort på døra, det skal jo matche hele bilen. Hvor lettsolgt tror du den bilen blir senere om det blir sånne fargeforskjeller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2010 Nei nå må du gi deg, de må ta opp igjen hele skjermen og det de har gjort på døra, det skal jo matche hele bilen.Hvor lettsolgt tror du den bilen blir senere om det blir sånne fargeforskjeller? hmm er i grunn veldig dårlig på å klage, men får prøve å se fikk jo ikke dekket rusta på dørene så der har de vel bare lakket oppå 28000 skulle de ha for å fiksee rusta og lakke 3 stk dører kunne få det for 25000 ved kjapp avgjørelse, men eg takket fint nei: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2010 Det er ikke vanskelig å blande riktig lakk, det kreves bare litt godt gammeldags håndverk og god gramvekt. Men jeg vet om mange som kjører rundt i biler som er lakket om, og som ærlig talt ikke ser de grusomme skillene, så dermed gir verkstedene litt 'f' i å få det helt bra. En annen kompis klagde seks(!) ganger, da måtte de bytte skjermen pga. lakktykkelsen! Men det ble bra, verkstedet sendte bilen til et annen lakkerer til slutt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2010 klag ja ! Stakkars verksted de må ha dårlig selvinnsikt og lite interesse av å beholde sine arbeidsplasser.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 10, 2010 Klag på alt! Dette var sørgelige greier. La merke til det på tråden angående felgene du har på nå, men tenkte det bare var pga lyset. Det ser mildt sagt (!) helt jævlig sånn ut det er nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...