fylle igjen riper på bil med lakk og polering

Anbefalte innlegg

hørt at mange fyller igjen riper i lakken med lakk og polere etterpå, men korleis går man fram i denne prosessen??

maskrere rundt ripen, lakke, tørke, pusse med våtpapir og rubbe/polere etterpå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask bilen godt, rens sårene med entfetter fra feks Motip, legg i syregrunning, tørk med hårføner el varmepistol(god avstand), legg i lakk(pass på så det blir litt topper på fyllingen), la herde noen uker for best resultat og heft, slip med våtslipepapir(begynn gjerne på ca 2000korn og avslutt med 3000korn, poler opp med maskin..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder fra der du har gjort lignende, Bernhard? Hadde vært moro å sett hvor bra man faktisk kan få det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les denne tråden, noe Brynjar og jeg gjorde sammen, er vel egentlig det eneste jeg har gjort av fylling, men anbefales å vente ca 1mnd før man sliper..

http://www.detailersclub.no/forum/topic/5056-audi-a3/

Den A3 tråden var sinnssykt bra!!:tilber: Skulle ønske jeg hadde deres skills med maskina!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øvelse gjør mester og ikke minst prøve seg frem selv :) Selvlært er vellært har jeg hørt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.