#1 Skrevet Juni 10, 2010 Heisann! Noen i trondheim som har vagcom å som kan hjelpe meg med å sette opp us mode på blinklysa? Hadd no vært snilt ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2010 nb: ikke ta noe veldig mye mer enn 20% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2010 Ok. Nei d blir vel ikke så pent med full blinklysbelysning nei:) sorry at jeg hermer deg mn din ble dritfet med us mode så fikk litt lyst å prøve å se om jeg liker det:) hvor gjorde du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2010 Ser du har vagcom:) glem det:) hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2010 Ok. Nei d blir vel ikke så pent med full blinklysbelysning nei:) sorry at jeg hermer deg mn din ble dritfet med us mode så fikk litt lyst å prøve å se om jeg liker det:) hvor gjorde du det? det gjør da absolutt ikke noe det. bare hyggelig å kunne hjelpe til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2010 Seriøst ingen som har å kan hjelpe? Hmm... Får vel kjøp vagcom selv da å gjøre det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2010 Heisann folkens.. Er lite dreven på VAG-Com, men har da fått kjøpt meg det. Hvordan gjør man dette med VAG-Com? Takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2010 Koble til kontakten i bilen og start programmet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2010 jeg kan gi deg beskrivelsen etterpå. må bare hente vagcom pcen så jeg skriver riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2010 Heisann Roffa Fått ordnet dette? Har VagCom, så om du får tak i oppsettet kan vi fikse det på bilen din nå i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2010 I denne pdf som ligger her står det meste man kan gjøre av morro ting på ny VAG http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=7410 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2010 her har dere en komplett liste på ting dere kan gjøre. http://dk.openobd.org/vw/passat_3c.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 29, 2010 for å svare på spørsmålet så går dere inn på følgende Select 09 (Central Electronics) Long Coding -> Function 07 deretter blar dere fram til byte 13 "Replacement Function: Front Side Turn Signal left/right as Front Parking Light (Standard: 0%)" endre denne til 25% og deretter trykk enter. så er det bare å lukke vindu og lagre koden. da skal dette funke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...