#1 Skrevet Juni 10, 2010 Hei. En kamerat sliter med at tiptronickassa hans går i nødmodus, alltså den går kun i 3.gir. Kan dette være en føler på girkasse som har gått heden? Han drar på Nordsjøen imorgen, og samboeren hans trenger bil i denne perioden. Håper noen kan komme med svar.. Gjelder en 2002 mod Passat 1.9TDI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2010 Les av med vag com!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2010 Les av med vag com!! Han har ingen muligheter for det, kjenner ingen som driver med dette. Koster jo sikkert en halv årsinntekt å få dette gjort hos Møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2010 Er vell rundt 400kr for diagnose hos verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2010 Ingen vits å spekulere før diagnose i allefall:) Kan være hva som helst når den går i nød:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2010 Min tiptronic gikk i nød en gang. Kjørte forbi en bil i manuell modus en gang, men glemte at den sto i manuell: vinke : Så samtidig som den nødgiret opp slapp jeg gassen, og kassa fikk seg en smell: bh : Kom hjem og koblet på vagcom, og fikk noe sånt som valve 4 no response. tenkte at nå var det gjort, bare å begynne å spare, hadde jeg gått på møller hadde de nok bedt meg bytte kassa. Men, ikke aktuelt, jeg tok av bunnpanna og kjente på alle kontaktene, jo nr 4 var løs, satte den i og kassa var grei igjenn : smil :: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2010 Min tiptronic gikk i nød en gang. Kjørte forbi en bil i manuell modus en gang, men glemte at den sto i manuell: vinke : Så samtidig som den nødgiret opp slapp jeg gassen, og kassa fikk seg en smell: bh : Kom hjem og koblet på vagcom, og fikk noe sånt som valve 4 no response. tenkte at nå var det gjort, bare å begynne å spare, hadde jeg gått på møller hadde de nok bedt meg bytte kassa. Men, ikke aktuelt, jeg tok av bunnpanna og kjente på alle kontaktene, jo nr 4 var løs, satte den i og kassa var grei igjenn : smil :: smil : MAO dumt å bytte deler før diagnose;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2010 MAO dumt å bytte deler før diagnose;) Jepp, og selv om ting slutter å vrike trenger det ikke være i stykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2010 Min tiptronic gikk i nød en gang. Kjørte forbi en bil i manuell modus en gang, men glemte at den sto i manuell: vinke : Så samtidig som den nødgiret opp slapp jeg gassen, og kassa fikk seg en smell: bh : Kom hjem og koblet på vagcom, og fikk noe sånt som valve 4 no response. tenkte at nå var det gjort, bare å begynne å spare, hadde jeg gått på møller hadde de nok bedt meg bytte kassa. Men, ikke aktuelt, jeg tok av bunnpanna og kjente på alle kontaktene, jo nr 4 var løs, satte den i og kassa var grei igjenn : smil :: smil : Haha. For noe skrøpelige greier.... : bh : Høres jo helt utrolig ut at det ikke tåler mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2010 Denne har jeg helt glemt, men etter et par dager så virka kassa, merkelig nok..og har siden den gang funka smertefritt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...