#1 Skrevet Juni 10, 2010 Heisann. Siden jeg ikke greide å komme meg til våler så kjenner jeg at jeg må på treffet på rudskogen. Noen som vet når eller om det blir noe av dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2010 Heisann. Siden jeg ikke greide å komme meg til våler så kjenner jeg at jeg må på treffet på rudskogen. Noen som vet når eller om det blir noe av dette treffet? I følge terminlisten så arrangerer klubben treff på Rudskogen helgen 28. - 29. august Men noe hovedtreff blir det ikke, for hovedtreffet er arrangert på Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2010 Fant ingen terminliste. Men trodde både treffet på våler og rudskogen var hovedtreff jeg! Man lærer noe hver dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2010 Gleder meg til skogen, hvilken av våler og rudskogen er mest krevende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2010 Hvordan er det med banekjøring på dette treffet, hvis man ikke har lappen? Må man ha ledsager da eller? PS. håper det var greit at jeg lånte tråden:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2010 Tviler på du får kjørt uten lappen desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2010 Kan kjøre uten lappen ja. Med L i bakruta og ledsager ved siden av deg. Samme regler her som på offentlig vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2010 Kan kjøre uten lappen ja. Med L i bakruta og ledsager ved siden av deg. Samme regler her som på offentlig vei. Er du sikker på dette? Trodde et av kravene var førerkort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2010 På våre banetreff følger vi veitrafikk loven. Derfor er det lov å øvelseskjøre på bane sålenge krav om øvelseskjøring oppfylles. Som L i bakrute. Over 16 år og ledsager i bilen som er over 25 år og har hatt lappen mere enn 5 år sammenhengenede. Var jo folk som øvelseskjørte på Rudskogen på banen senest i fjord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2010 Den er grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2010 Var en blå A4 B5 med L på bakluka på Våler i år også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 1, 2010 Et lite spm fra meg..... er det utstilling/premiering på rudskogen eller bare banekjøring som gjelder?? Bilen min blir faktisk "ferdig" til dette treffet Så håper det blir utstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 1, 2010 Et lite spm fra meg..... er det utstilling/premiering på rudskogen eller bare banekjøring som gjelder??Bilen min blir faktisk "ferdig" til dette treffet Så håper det blir utstilling. Utstilling på søndag ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 1, 2010 Utstilling på søndag ja... FLOTT! da sees vi der. (takk for rask tilbakemelding) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 18, 2010 Er det mange som bruker å være på dette treffet? Har aldri vært på Våler eller Rudskogen, men slik som det ser ut nå, så passer det utmerket med treff på Rudskogen den 28 og 29.august. Stiller da evt på utstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 18, 2010 Tviler på du får kjørt uten lappen desverre.. hehe, den var bastant Kjell... Skader jo ikke sjekke litt info først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 18, 2010 Er det mange som bruker å være på dette treffet? Har aldri vært på Våler eller Rudskogen, men slik som det ser ut nå, så passer det utmerket med treff på Rudskogen den 28 og 29.august. Stiller da evt på utstilling. Bruker å være akkurat passe med folk så det er bare å møte opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 18, 2010 meinte bare på eg hadde lest det ein plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 19, 2010 Bruker å være akkurat passe med folk så det er bare å møte opp. Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 19, 2010 Pleier og være godt med folk på skogen! Og om folk "tar sjansen" på att andre gjør det så bør vi jo bli en god gjeng;) Jeg for min del camper hele helgen og håper det blir bra sosialt her, på samme måte som vålerbanen. J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 22, 2010 Noen som vet noe ang priser eller program? Tenkte jeg skulle kjøre litt på banen på lørdag, greit å vite når man må møte til førermøte å evt kostnader. Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 22, 2010 Pleier å være møte i halv9 - 9 tiden på morgenen og hvis behov et ekstra midt på dagen. Mener på å huske at det koster 250kr for en dag med kjøring og 400kr for begge dager? Ikke skyt meg hvis jeg tar feil her.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 22, 2010 Da blir ikke golfen klar før rudskogen. Fikk ikke time hos biltilsynet før begynnelsen på september. Så da blir det golfen til mor som blir fremkomstmiddel til skogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 22, 2010 Da blir det vel kjøring på skogen da Gleder meg veldig etter en testtur med A4'n idag. Den går langt bedre enn noen gang nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 3, 2010 Vil det være tillatt å kjøre med heil-slicks på Rudskogen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...