Anbefalte innlegg

Siste jeg hørte er att det er sol i dag å!

Hadde blitt hadde det ikke vært for att jeg må i bursdag..

Sånn går det når man backer ut bare pga litt regn tore (a)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et bra treff!

Et lite forslag til neste gang er å sette opp et klubbtelt ellernoe.. jeg kom litt senere, og fant ingen som kunne melde meg på utstillinga + at det var en som hadde tenkt til å kjøre men som ikke fant de rette personene :) Evnt en plakat med tlf nr hadde også gjort susen..

Til deg som kjørte RS4 på vei hjemover: møtte du en stengt bom når du skulle inn i tunellen? :D Nice lyd i stasjonsvogna di btw ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et flott treff, mye bra kjøring og stortsett bare fint vær, noe skikkelige regnskurer innimellom, men ikke noe ille.

Må også takke østfold lokallag for en fin kveld igår, lettere redusert idag, men sånn skal det vel være ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe treff:) Bra vær, hyggelige folk, mye rått og mange pene biler!: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et bra treff!

Et lite forslag til neste gang er å sette opp et klubbtelt ellernoe.. jeg kom litt senere, og fant ingen som kunne melde meg på utstillinga + at det var en som hadde tenkt til å kjøre men som ikke fant de rette personene :) Evnt en plakat med tlf nr hadde også gjort susen..

Til deg som kjørte RS4 på vei hjemover: møtte du en stengt bom når du skulle inn i tunellen? :D Nice lyd i stasjonsvogna di btw ;)

Jaggu var det stengt der gitt! Følte meg smart når jeg måtte rygge tilbake igjen..

Klarte du å henge på oppover Drøbakstunnellen eller?? :) Synes du hang litt etter.. hihi ;)

Bra lyd i 200'n din og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får takke for ett bra treff. Noe labert opomøte pga været, men slik er det nå vel bare.

Vil også rette en stor takk til ett medlem av "AUDI GARASJEN" for å totalt ødelegge stemningen med sin klaging over dommer avgjørelsen før Håkon Sandberg fikk sakt takk for oppmøte...

Er virkelig en "pokal" verdt å lage så mye bråk over?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spådd dårlig vær som nevnt, så da blir det å sove litt lenger og holde seg hjemme i morgen. Blir for kleint å kjøre 2½-3t kun for å få sett hvordan regnværet oppleves på Rudskogen kontra Toten: rolleyes

Meget synd, for hadde sett frem til dette treffet.

Pysa, var jo helt konge vær! Bare et par regnskurer på slutten av begge dagene! 0 stress!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viste seg å være et dårlig sjakktrekk i ettertid, ja!

Får tråle internett etter noen synske evner så jeg får forutsett været til neste treff: smil :

Vil også rette en stor takk til ett medlem av "AUDI GARASJEN" for å totalt ødelegge stemningen med sin klaging over dommer avgjørelsen før Håkon Sandberg fikk sakt takk for oppmøte...

Er virkelig en "pokal" verdt å lage så mye bråk over?

Hva var nå så dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for fint treff :)

de som ble hjemme pga. at det var meldt dårlig vær kan angre! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var nå så dette?

En fra Audi Garasjen som mente at dommerene hadde bare valgt ut gammle biler og at de dermed hadde blitt lurt/fra ranet en pokal!

Var visst meninga at man måtte ha 50-50 blanding av gammle og nye biler som vant premie, men det er jo bare tull. Dommerene avgjør hvem og hva som vinner og man kan ikke begynne å dele ut premier til biler som ikke fortjener det, bare fordi man skal fylle opp en "kvote".

Men ja, vi dommerene prøver jo å fordele premiene på både gammle og nye biler, uten å tenke på "rettferdig" fordeling mellom gammel/ny.

Fikk en forespørsel i dag om jeg ville være dommer, og jeg takket jo ja igjenn. Akkurat som de andre gangene det har hastet med å få tak i en dommer. Dette til tross for at jeg lovet meg selv å aldri stille opp som dommer igjenn etter forrige forbanna klagerunde her inne...

Så da ble det nok engang klaging på dommerenes avgjørelser og nå gikk det ikke mindre enn 30sek fra siste pokalen ble delt ut til kjeftesmella begynnte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latterlig! Da er ikke bilinteressen der etter min mening, bare lysten til å skinne som en stjerne. Sparkle sparkle!!

Jaggu glad jeg ikke var dommer men skrudde bil i stedet for!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mildt sagt latterlig. Men det vil alltid være pokaljegere på treff, og ikke de som er der for å møte andre likesinnede og se på andre gjennomførte biler. Pokal er ikke et must/målet, men en bonus - ihvertfall sånn jeg ser det.

Håper noen av disse syterne kan dele sine synspunkter her, hvis de i det hele tatt "tør".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fra Audi Garasjen som mente at dommerene hadde bare valgt ut gammle biler og at de dermed hadde blitt lurt/fra ranet en pokal!

Var visst meninga at man måtte ha 50-50 blanding av gammle og nye biler som vant premie, men det er jo bare tull. Dommerene avgjør hvem og hva som vinner og man kan ikke begynne å dele ut premier til biler som ikke fortjener det, bare fordi man skal fylle opp en "kvote".

Men ja, vi dommerene prøver jo å fordele premiene på både gammle og nye biler, uten å tenke på "rettferdig" fordeling mellom gammel/ny.

Fikk en forespørsel i dag om jeg ville være dommer, og jeg takket jo ja igjenn. Akkurat som de andre gangene det har hastet med å få tak i en dommer. Dette til tross for at jeg lovet meg selv å aldri stille opp som dommer igjenn etter forrige forbanna klagerunde her inne...

Så da ble det nok engang klaging på dommerenes avgjørelser og nå gikk det ikke mindre enn 30sek fra siste pokalen ble delt ut til kjeftesmella begynnte.

må bare si de bilene som vant fortjente det og spesielt 90'en til anders

fett at du gadd å stille som dommer idet hele tatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stilte også opp som dommer i dag, etter forespørsel på Rudskogen. Jeg fikk desverre ikke vært tilstede under premieutdelingen da jeg sto flaggvakt når denne pågikk. Til de som klager over at de ikke fikk pokal så er det bare å melde seg som dommere, for da blir det jo riktig bedømt. En annen mulighet jeg har sett for meg er en bilutstilling UTEN premiering, der man kan gå rundt å se på flotte biler, nye som gamle, og glede seg over de bilene man selv liker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle for atter et flott og morsomt treff!

Takk til alle frivillige som stiller opp som dommere, flaggvakter og ikke minst til Tærud-gjengen som igjen gjennomfører banekjøring på en flott måte :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe å bry seg om, ett dommerteam velger bilene DE mener fortjener det etter kriterier de må stå for...

Noen ganger er det mye nytt som får , andre ganger mye gammelt.

OM pokaler er eneste grunnen til att man bygger bil, kan man finne seg noe annet å drive med;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man kaller bilbygging for å ha fet lommebok (eller masse i lån) og krysser av for de riktige tingene på utstyrslista på en ny bil så sier vel det d meste...

Men det er MIN mening...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først av alt, tusen takk til alle som deltok, stilte opp og "serverte" et kjempemessig treff!

Personlig synes jeg det står veldig respekt av at enkeltpersoner har ofret tid og krefter på å trå til og arrangere dette

for alle oss andre, både gledelig og betryggende å se etter siste års hendelser. Dette er et sunnhetstegn for VACN!

Var trivelig lag på camp'en - knall å feste litt med gamle helter igjen. Rune André manglet dog...

Synd med Golfen til Marius. Enda mer synd med vedkommende som tydeligvis har tatt opp dagens bedømming.

Ørjan A. hadde inntil i morges ikke fått EN henvendelse om å være dommer på treffet!

Håper vi ikke behøver å diskutere den situasjonen noe mer som sådan, men jeg vil gjerne skyte inn følgende;

VW - Audi Club Norwegen er en interesseklubb, ikke en konkurransearena. Kjenn din besøkelsestid!

Stor takk til Andi for å donere seteplass under mye morsom banekjøring! :tilber:

Synd vi ikke klarte å få flere fighter med Marshall 6N'en.

Men det er MIN mening...

Er det ikke det som er så fint da? At også dommerpanelet er personer med forskjellige meninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for et flott treff i helga !

Været ble jo faktisk veldig bra, mye fine biler og underholdende kjøring på banen :)

En ekstra takk til alle som bidrar til å gjennomføre et slikt treff sånn at vi andre kan kose oss .. - dere gjør en kjempejobb!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med golfen til Marius?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet åssen det gikk med RS4'en så ikke billig ut det som skjedde med den?

turbohavari eller motorras?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en Kjempe dag! med hyggelige folk og bra banekjøring..!

Stilte selv uten egen bil, Og tror det frister til gjentagelse :)

terningkast : 6..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en liste over alle vinnerne? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til både arrangører og deltakere for et bra treff :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til både arrangører og deltakere for et bra treff :D

X2 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.