Anbefalte innlegg

Dette er vel ikke en original RS4 ??

Robert

Den sølv farget er bortimot orginal ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølv farget er bortimot orginal ja..

Original RS4 som har havarert 3 ganger ? Snakk om utur !!!!

Det hadde nok gått hardt utover humøret mitt hvis det hadde skjedd meg også gitt .....

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se hva jeg får til nå i ettermiddag/kveld

bra det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må hive meg på her å takke alle som ofret seg for å få til et godt gjennomført treff!

Som sagt, været kan ingen gjøre noe med, men må si vi var ganske heldige å hadde stort sett opphold under banekjøringen hvertfall!

Godt med liv å hyggelig var det på campingen i helga også, noe dårlig oppmøtet men værmeldingen tar vel skylden for det? :P

Var nok flere i kulissene her, men en spesiell takk til Tærud brødrene som dro i havn banekjøringen ++ i helga!

Var godt å komme hjem til en varm dusj og tørre klær, men gleder meg allerede til neste år : rock : hehe

Takk for et bra treff alle sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempe treff alle sammen! (Alt var topp untatt å våkne opp med rød neglelakk i trynet på søndag formiddag, da lurte jeg, haha!! Men åssen er det ikke på camp da ? :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til flotte folk som legger ned mye tid for å få til nok et knakanes flott treff!

Må også få rette en stooor takk til John-Arne og Andreas som stilte opp på lørdagskvelden og fikset den problematiske oljeslangen min. Ikke nok med at jeg fikk bilen med meg hjem, men det holdt jaggu til et par heat til på søndagen. :tilber:

Bare hyggelig.

Ikke noe som litt Kustom arbeid i fylla : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe som litt Kustom arbeid i fylla : eek :

Når vinkelslipern butter i neglen har jeg kappet langt nok hørte jeg noen rykter om;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.