Anbefalte innlegg

Store muligheter for at du kan sitte på med meg. Men vet ikke før i morgen event.

Det blir ikke treff på meg allikevel, så du kan bare se bort i fra maset mitt om skyss. Uansett, tusen takk for tilbudet! :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig. Skulle inn å finne nr ditt nå for å spørre hvor/når vi skulle møtes:) Får skrike ut hvis du ommbestemmer deg da. Jeg har hvertfall plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når stenger porten i kveld?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når stenger porten i kveld?

Er ingen porter lenger pga utbygging.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig. Skulle inn å finne nr ditt nå for å spørre hvor/når vi skulle møtes:) Får skrike ut hvis du ommbestemmer deg da. Jeg har hvertfall plass.

Flotters! :) Skal si ifra hvis jeg ombestemmer meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tenkt seg nedover i morgen "tidlig" fra Oslo, Follo, etc som er hypp på å ta følge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og med å "ta følge" mener jeg egentlig "kjøre 5-10 min i forveien" =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer jeg også på... Kunne tenkt meg en liten tur, men orker ikke det hvis det pøser ned...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å ser ut vinduet nå, så er det overskyet, men opphold. Har regnet for er litt bløtt ute, men hvor lenge siden eller hvor mye vet jeg ikke da jeg nettopp stod opp :P Dette er da 10 min fra Rudskogen, så regner med det er mye av det samme der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Live dekning fra treffet:

Det er oppholdsvær og på vei til å tørke opp (foreløpig).

rudskogen1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for update, send gjerne flere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sola titter frem inne i mellom, banen er tørr og fin. Det er bare å ta en tur for dere som sitter hjemme! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opphold, gummiskrens fra langsvingen og skallebank :P Akkurat slik det skal være på 'skogen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar Gustavsen på vei forbi påslippet.

rudskogen2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bilde til. 65 biler på banekjøringen hittil.

rudskogen3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kjempeforhold idag. Sole tittet jevnt fram og det var helt tørt. Fikk testet bilen med nytt kw v3, polyforringer og stabstag så jeg er fornøyd. Bilen gikk så det suste også. Eneste som ikke er topp er klossene. Får vel handle Endless klosser i vinter slik at det blir litt bedre bremse "bite" til neste sommer :)

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både pent.no og yr.no spår regn i morgen på rudskogen motorsenter. sukk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kl 17.03 ca åpnet himmelen seg for alvor over Rudskogen, samt litt hagl. Vet ikke hvor lenge det varte der, men regnet over Rakkestad et par timer etterpå. samtidig var det opphold fram til nærmere 21 noen km andre veien mot halden.. Så det er veldig lokalt nedbør, og skiftende vær.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan har det vært med tekniske kontroller disse dagene på veien inn til skogen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag har det ikke vært noen kontroll hverken fra eller til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spådd dårlig vær som nevnt, så da blir det å sove litt lenger og holde seg hjemme i morgen. Blir for kleint å kjøre 2½-3t kun for å få sett hvordan regnværet oppleves på Rudskogen kontra Toten: rolleyes

Meget synd, for hadde sett frem til dette treffet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som ble hjemme i dag pga. redd for regn kan i alle fall angre... ;)

Mye kul kjøring i dag, og det var jo ikke kjedelig i går kveld/natt eller selv om regnet tittet frem.

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som ble hjemme i dag pga. redd for regn kan i alle fall angre... ;)

Mye kul kjøring i dag, og det var jo ikke kjedelig i går kveld/natt eller selv om regnet tittet frem.

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær? :P

legg deg.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.