Anbefalte innlegg

Henger meg på Aadne og takker for ett kjempe bra treff. Været er det desverre ingen som kan gjøre noe med men alt annet var utrolig bra som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius, etter så fint utsagn, gikk tom for ratt ut fra langsvingen og deiset ut i vollen rett før betongen, med godt bulket karosseri som resultat.

 

(Gry, du som sitter og leser, skulle du vurdere en nakkesjekk?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet åssen det gikk med RS4'en så ikke billig ut det som skjedde med den?

turbohavari eller motorras?

 

Turbo havari bare. Så var ikke så ille som det så ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius, etter så fint utsagn, gikk tom for ratt ut fra langsvingen og deiset ut i vollen rett før betongen, med godt bulket karosseri som resultat.

 

Det var glatt på banen... Marius rattet som en helt, men dessverre gikk vi rundt, og ut på venstresiden, og smalt inn i de første meterne med betong. Hodene våre smalt som klinkekuler der de rikosjerte mellom den andres hjelm og sidevinduene. Hele venstre side slått inn, knuste venstrelykter og speil.

Det viktigste er at vi begge gikk hele ut av bilen, for det var litt av en trøkk : eek : Stive muskler, sår etter bilbeltet og en muskelstrekk i nakke/rygg, samt en ny erfaring rikere, ble resultatet. Ufattelig surt for Marius med en slik trøkk på Golfen, men jeg har følelsen av at han tar det med stoisk ro og en god dose humor, tross alt.

 

Jeg filmet hele heatet, men siden dette skulle være "nedkjølingsrunden" slo jeg av opptaket midtveis i langsvingen.... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempetreff! Til alle dere som står på for fellesskapet; dere gjør en kjempejobb og uten dere hadde ikke klubben vært det den er! Stå på videre og ikke la drittslenging ødelegge for den jobben dere gjør! Idag var det min tur til å stikke av med den gjeveste pokalen, men ikke tro at det var derfor jeg stilte på treff idag. Det var utrolig hyggelig å få den, men å treffe mange hyggelige mennesker og prate bil med folk som virkelig har interresse og kunnskap betyr så ufattelig mye mer enn den pokkisen:)

 

mvh Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sår etter bilbeltet og en muskelstrekk i nakke/rygg, samt en ny erfaring rikere, ble resultatet

Ved trøbbel med nakke etter incident i bil er det MEGET vettugt å ta en legesjekk selv om du ikke føler for det.

Dette av forsikringsmessige årsaker, blir et helvette om du faktisk får trøbbel og ikke kan vise til helsesjekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det så at det var 1., 2., 3. plass osv, eller topp ti VW og topp ti Audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var 1. plass i vw og Audi, pluss 5 runner-up i hver klasse! + diverse andre premier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusentakk for ett kjempe treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først av alt, tusen takk til alle som deltok, stilte opp og "serverte" et kjempemessig treff!

Personlig synes jeg det står veldig respekt av at enkeltpersoner har ofret tid og krefter på å trå til og arrangere dette

for alle oss andre, både gledelig og betryggende å se etter siste års hendelser. Dette er et sunnhetstegn for VACN!

 

Var trivelig lag på camp'en - knall å feste litt med gamle helter igjen. Rune André manglet dog...

 

Synd med Golfen til Marius. Enda mer synd med vedkommende som tydeligvis har tatt opp dagens bedømming.

.

 

Lei for at jeg fikk tatt turen, vi gikk virkelig inn for å være på plass før dere hadde rullet utav teltene, men vi gav oss rundt kl 03 etter utallige prøveturer uten å få ting helt i orden.

da ble det en lang søvnøkt i stedet og kl 12 ble litt too late å kjøre til skogen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble bare topp 5 - ikke topp 10 som var planlagt, da det var litt labert oppmøte på utstillingen. Liten vits i å premiere "alle".

 

Takk for fint treff alle sammen. Fikk bare vært der søndag pga et bryllup lørdag, men søndagen var bra den også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...samt en ny erfaring rikere, ble resultatet. Ufattelig surt for Marius med en slik trøkk på Golfen, men jeg har følelsen av at han tar det med stoisk ro og en god dose humor, tross alt.

 

Surt med golfen, men det finnes nok av karosserier der ute. Det er prisen man må betale når man vil satse litt. Blitt en erfaring rikere også, nå. :)

 

Litt sliten i en legg og en finger, men det går seg nok til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall treff !! konge bane og kjøre !!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standarden på utstillte biler var HØY i år, fikk bare vært med et par timer på slutten men vil si meg imponert!

Og jeg ler igjen som alle andre ganger; hvis du bygger bil for å få pokal på treff da har du begynt i feil retning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo havari bare. Så var ikke så ille som det så ut.

 

Turbohavari BARE? Er du morsom? :) turbohavari på en RS4 er kostbare greier.. hehe.. Ganske dyrt med nye turboer, sinnsyk jobb å bytte dem, og sikkert ekstremt surt for eieren i og med at de turboene som satt der visstnok var helt nye.

 

Kunne vært interessant å høre hvorfor de gikk føyka, er eieren på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til han som fikk turbo havari:

Utrolig kjipt hvis de var nye da ? Kjørt med høyt ladetrykk da ?

 

Kan jo være en gyldenmulighet til å oppgradere til RS6 turboene da :-) Trond Ensrud på forumet her, kan skaffe veldig gode priser på deler ....

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til han som fikk turbo havari:

Utrolig kjipt hvis de var nye da ? Kjørt med høyt ladetrykk da ?

 

Kan jo være en gyldenmulighet til å oppgradere til RS6 turboene da :-) Trond Ensrud på forumet her, kan skaffe veldig gode priser på deler ....

 

 

 

Robert

 

Har faktisk inboard (eller onhood) film av RS4'n idet turboen røk... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk inboard (eller onhood) film av RS4'n idet turboen røk... :)

 

Får du lagt den ut her ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du lagt den ut her ??

 

Skal se hva jeg får til nå i ettermiddag/kveld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbohavari BARE? Er du morsom? :) turbohavari på en RS4 er kostbare greier.. hehe.. Ganske dyrt med nye turboer, sinnsyk jobb å bytte dem, og sikkert ekstremt surt for eieren i og med at de turboene som satt der visstnok var helt nye.

 

Kunne vært interessant å høre hvorfor de gikk føyka, er eieren på forumet?

 

Ja selvfølgelig. Men gikk jo teorier om alt fra topp havari til råde havari på plassen der. Og selv om det er dyrt og mye jobb å bytte 2 nye dalbeck turboer så er det BARE iforhold til motor ras;) Men ja skjønner hvor du vil hen men det er tross alt bare 2 turboer og ikke motoren som gikk dukken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall treff !! konge bane og kjøre !!!!!

 

Regner med det var du som kjørte sølv B4 sedan på det aller våteste? Rimelig breit her og der, så jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempe treff! flaks med været ;)

 

RS4'n har vel havarert for 3 gang no så tipper eier er lei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til flotte folk som legger ned mye tid for å få til nok et knakanes flott treff!

Må også få rette en stooor takk til John-Arne og Andreas som stilte opp på lørdagskvelden og fikset den problematiske oljeslangen min. Ikke nok med at jeg fikk bilen med meg hjem, men det holdt jaggu til et par heat til på søndagen. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempe treff! flaks med været ;)

 

RS4'n har vel havarert for 3 gang no så tipper eier er lei!

 

Dette er vel ikke en original RS4 ??

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.