Anbefalte innlegg

Vi satser på å avholde nytt lokallagsmøte i Molde torsdag 4. mars. kl1900. Hvis alt går etter planen møtes vi i Lokalene til HI-FI senter kjeden i Storgata. Kanskje de har noen klubbtilbud til oss også?

Satser på å se en bilfilm i deres råe kinosal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4.mars er en fredag så da går jeg ut ifra at det er 3.mars som der dato'n for møtet neste gang.

Skal prøve å komme meg hjem slik at jeg får blitt med på møtet...har skikkelig lyst å bli med på et møte jeg også. + at det kan jo bli grisefett med litt gromlyd under filmvisning da...:D

PS...ser du har oppdatert "stallen" Per Håkon....grattis...:D:D

Gleder vi oss til våren og sommer'n.....JA det gjør vi....!!!!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får 10 % rabatt på de fleste varer denne klubbkvelden. Håper dere tar dere tid til å komme. Satser på å vise en bilfilm, på et megabra "kinoanlegg"

Kanskje det vanker en liten overraskelse og. Regner med du stiller Endre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemmer som viser gyldig medlemskort får faktisk 10% på alle varer unntatt plasma og projektor uansett dag faktisk. :)

Må passe på å gi beskjed til Treffpunkt om det Per-Håkon. Jeg regner også med at jeg stikker innom Mekonomen en av dagene og forhører meg der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle så meget gjerne vært der Per-Håkon...men jeg kan ikke kjøre over 50 mil for et par timer desverre. Men hvis vi kan ta neste møte uka etter påske??? Torsdag 31.mars så kommer jeg....!!!

Skal ha meg en "skru-uke" på bilen tenkte jeg, så da er jeg hjemme og klar for lokallagsmøte...!!!:D

Men håper så mange som mulig kan stille istede da, pga mitt fravær...

Vi får 10 % rabatt på de fleste varer denne klubbkvelden. Håper dere tar dere tid til å komme. Satser på å vise en bilfilm, på et megabra "kinoanlegg"

Kanskje det vanker en liten overraskelse og. Regner med du stiller Endre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til de 6 oppmøtte som fikk gratis pizza og pepsi og se klubb-dvd på storskjerm! : ja : Neste gang, tar vi pizza, pils og Wrc4 på storskjerm tenker jeg. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til de 6 oppmøtte som fikk gratis pizza og pepsi og se klubb-dvd på storskjerm! : ja : Neste gang, tar vi pizza, pils og Wrc4 på storskjerm tenker jeg. :D

Gratis pizza også? : faint : Og eg om ikkje var der : bh ::P

Men fortsatt dårlig oppmøte : nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var kun den harde kjernen som møtte som vanlig!

Vi tar et nytt klubbmøte i begynnelsen av april. Burde vel ta en titt på "Bigwheels" i Molde da.

Sommerdekk og godvær!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.