#1 Skrevet Juni 11, 2010 El-vindu på høyre frem dør kutta plutselig, (i lukket posisjon heldigvis) det klikker i døra når jeg trykker på bryter'n. Er det noen tips å få her inne? har noen vært borti dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2010 Vet ikke hvor like disse bilene er, men på min '00 A3 sliter jeg med tilsvarende problem på førerdøra. Fremgangsmåten min for noen mnd uten plager er; av med dørtrekk, løsne 6 skruer på vindusheismotor og styringsboks. Får ikke alt helt fra hverandre, men nok til å komme til. Bruker så CRC 5-56 eller elektronikkrens rundt børster, slepering og kretskortet. Dette fjerner fuktigheten samt støv og skitt på slepering. Annet problem jeg har lest om her inne er slitt isolasjon på kabler i gummibelg mellom dør og chassi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2010 tipper det er som kjetil her skriver at det er en av kablene dine i gjennomføringen mellom døra og bilen som er dårlig. hadde samme problemet på poloen til xen og da var det 2 av ledningen som var ikke var sammen. koblet disse og alt fungerte utmerket igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2010 Da er det bare å brette opp arma å skru litt, så får vi se hvordan det går. Takk for tipset gutter. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...