#1 Skrevet Juni 11, 2010 Hei Jeg leter etter alle siderruter til 4dørs golf3, grønntona uten alt for mange riper. Har vært innom huggern på skjelsvik, og araz, men alle rutene der var ripa opp. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2010 Har en fetter med Golf 3 delebil. Skal høre med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2010 flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 Trenger du heismekanisme også? Han trenger heismekanismen selv på fører døra trur jeg, men ellers kunne du få kjøpt det du trengte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2010 Har du prøvd sjekket mot: Finndeler nbfbildeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2010 så bra ! Jeg trenger bare selve rutene Har du nr. hans? Trenger du heismekanisme også? Han trenger heismekanismen selv på fører døra trur jeg, men ellers kunne du få kjøpt det du trengte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2010 så bra !Jeg trenger bare selve rutene Har du nr. hans? 92670403 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2010 Har en Golf 3 94mod delebil som selges rimelig, toppen har gått. mye hele deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...