#1 Skrevet Juni 11, 2010 Hei, Måleren for oljetemperatur fungerer ikke. Tips til ting dette kan være? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2010 Da min oljetempmåler ble helt på bærtur, var det så mye irr der ledningen kobles på føleren, at jeg måtte kjøpe ny føler og montere ledningen på føleren med ny kobling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2010 Da min oljetempmåler ble helt på bærtur, var det så mye irr der ledningen kobles på føleren, at jeg måtte kjøpe ny føler og montere ledningen på føleren med ny kobling... Og hvor befinner så denne føleren seg mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2010 Og hvor befinner så denne føleren seg mon tro? På V8-motorene befinner den seg like ved oljefilteret, der hvor det sitter totalt tre sensorer. Delenr er 077 919 563 A. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2010 Takk for det Dag, skal undersøke det når jeg får den opp på bukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...