Spylervæske forsvinner uforklarlig

Anbefalte innlegg

Etter å ha brukt spyler veske på bilens framrute og da automatisk for framlyktene å skrur av bilen, så renner det med rimelig bra trykk ut av lykte spylerne i etterkant. Dette fortsetter helt til tanken er tom...

Hvordan er dette mulig? er det magnet lukke/åpne ventil som har klikka ( om dette finnes) eller har man plutselig fått en slags hevert situasjon i spyler tanken???

Meget irriterende å fylle på 5 ltr spyler veske hver gang man har brukt denne funksjonen..

: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

målt spenning på pumpa/pumpene dine? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope... Har jeg to ??? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope... Har jeg to ??? :D

enkelte har det ja, om du har det, vet jeg ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på min. Dette kommer av hevert virkningen. Fyldte full tank og etter 1 bruk rant alt ut av lykte spyleren. Pumpa gikk ikke men etter litt forskning var det en dårlig pakning på lyktespyleren så tanken tømte seg av hevert virkning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på min. Dette kommer av hevert virkningen. Fyldte full tank og etter 1 bruk rant alt ut av lykte spyleren. Pumpa gikk ikke men etter litt forskning var det en dårlig pakning på lyktespyleren så tanken tømte seg av hevert virkning.

AKKURAT dette skjer med min og :D

Må være dårlige pakninger på begge lykte spylerne mine da ettersom det renner fra begge uten pumpe og bil er igang :P ( er det bak PÅ selve lykte spylerne eller starter lekasjen lenger opp mot pumpen??)

Skall sjekke dette.. Takker for hjelpen så langt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.