#1 Skrevet Juni 11, 2010 heisan. vurderer å kjøpe meg nye felg meg nye felger til min s4 b5, og har litt lyst på InterAction 9.0X18 112-5 ET38 (bbs lm rep) men lurer på om de vil butte i bremsekalipper forran? noen som vet? mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2010 Har samme felger og dimensjon som du nevner her, men jeg har A4. Uten at jeg har noen store bremser å sammenligne med så synes jeg dem har god plass jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2010 heisan.vurderer å kjøpe meg nye felg meg nye felger til min s4 b5, og har litt lyst på InterAction 9.0X18 112-5 ET38 (bbs lm rep) men lurer på om de vil butte i bremsekalipper forran? noen som vet? mvh Eirik Ikke prøvd disse i 9x18" på S4 2.7Biturbo, men 8x18" går ikke er jeg ganske sikker på og tror ikke 9" har veldig mye mer plass. Men alt kan prøves / fås til med evt spacer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2010 Du må space dem ut, so skulle du gå for det er det sikkert lurt å velge eit høgt inpress slik att dei ikkje stikker utom skjermene ved spacing;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2010 har forsket meg frem til at 8,5 x 19 et 35 må spaces ut 7mm for å få de på du som har sånne felger på a4, kan du måle hvor langt det er fra bremseskiven din til eiken? noen som vet om det er samme offsett på bremseskivene på a4 og s4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2010 har forsket meg frem til at 8,5 x 19 et 35 må spaces ut 7mm for å få de pådu som har sånne felger på a4, kan du måle hvor langt det er fra bremseskiven din til eiken? noen som vet om det er samme offsett på bremseskivene på a4 og s4? Kan gjøre det etterpå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2010 (endret) Akkurat 3cm klaring. 288mm skiver, orginal kaliper. EDIT: eh, faen...målte fra kaliper jeg, ikke skiven. Kan måle en gang til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2010 Har samme felger og dimensjon som du nevner her, men jeg har A4.Uten at jeg har noen store bremser å sammenligne med så synes jeg dem har god plass jeg. Bruker du spacer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2010 Bruker du spacer? Bake bruker jeg nå 10mm spacere, men dette er kun for å få dem lenger ut i hjulbuen. Fremme er jeg spacerfri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2010 Er ikke S4 en såpass dyr bil at den fortjener noe bedre enn "billige Kina-reps"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2010 Er ikke S4 en såpass dyr bil at den fortjener noe bedre enn "billige Kina-reps"? Spørs hva du skal bruke bilen til framfor hva en dyr bil fortjener synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2010 Er ikke S4 en såpass dyr bil at den fortjener noe bedre enn "billige Kina-reps"? Vi alle vet jo hva du synes om LMreps, så den kan du spare oss for. Selvom S4 er en dyr bil så er det ikke alle som faktisk tar seg råd til ekte, og mye dyrere, felger. Iallefall da med tanke på at mange har S4 som bruksbil... Dessuten trenger jo man ikke å være griseredd for felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2010 Er ikke S4 en såpass dyr bil at den fortjener noe bedre enn "billige Kina-reps"? Faktisk så bryr ikke biln min sæ så veldig mye om korsjen felger den har... trur æ vertfall da, men det kan jo hende at den blir sur hvis jeg tar av tsw felgan til nesten 5000kr stk å montere billige kina-reps, kanskje den går i nødmodus da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 28, 2010 Bake bruker jeg nå 10mm spacere, men dette er kun for å få dem lenger ut i hjulbuen.Fremme er jeg spacerfri Okey..Bestilte meg noe LM reps jeg og,Har ikke sommerhjul,og var så billig så hvorfor ikke ET38 innpress ja,hvordan er det med subbing fremme? Vet at din er en smule lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 28, 2010 Til trådstarter, jeg vet vertfall at 8,5x19" med ET 35 ikke passer utenpå calipperne fremme. Går på ved bruk av minimum 16mm spacer men felgen stikker da aaaaaalt for langt utenfor skjermen, bare så du vet det. Om det passer med 9x19" Et 38 vet ikke jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 28, 2010 Prøvde Tomason tn4 på min 8,5x19 et 40 med 5mm spacer. Stakk utfor skjermen og tok i calipper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 28, 2010 Til trådstarter, jeg vet vertfall at 8,5x19" med ET 35 ikke passer utenpå calipperne fremme. Går på ved bruk av minimum 16mm spacer men felgen stikker da aaaaaalt for langt utenfor skjermen, bare så du vet det. Om det passer med 9x19" Et 38 vet ikke jeg. å såppas..da vil felgen stikke ca 10mm utfor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 28, 2010 (endret) Prøvde Tomason tn4 på min 8,5x19 et 40 med 5mm spacer. Stakk utfor skjermen og tok i calipper. takk for den, de felgene var også et alternativ jeg tengte på. men 8,5 et35 stikker det utfor skjermen din? jeg kjører med 8,5 x 20 et30 å de ligger nesten kant i kant, akkurat så felgen går klar.. men jeg har fådt knekt inn kanten på skjermen så mulig skjermen har kommet lengre ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 29, 2010 Skal du ha billige felger med god caliperklaring er vel Miro 111 et godt valg http://www.mirowheels.com/111.html Får de dog bare i 9,5x18 ET40 og 8,5x18 ET 35/45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 29, 2010 Skal du ha billige felger med god caliperklaring er vel Miro 111 et godt valg http://www.mirowheels.com/111.html Får de dog bare i 9,5x18 ET40 og 8,5x18 ET 35/45 de likte jeg, noen som vet om en norsk forhandler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 29, 2010 Tror ikke de har det. Har sett et par felger i Norge da.... Er jo ikke allverdens komplisert å kjøpe de fra USA heller da Betaler felger og frakt, og får de levert enten på døren eller på det lokale postkontoret/Post-i-butikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...