#1 Skrevet Juni 11, 2010 Nå som hovedtreffet på Våler er vel overstått, så er det vel på tide å begynne å planlegge neste treff i klubbsammenheng, nemlig treffet på Rudskogen helgen 28. - 29. august. Hvem som har tenkt seg sørover dit (ja vet, jævla dumt spørsmål egentlig, men spør allikevel )? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2010 Jeg, du, Bjørn og Torunn er vel bankers uansett.... Tror egentlig ikke det er så mange fler. Øystein kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2010 Er vel egentlig klar over det ja Helge, men jeg bare spør for skam skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2010 Jeg har ordnet meg fri den helga og slår følge nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2010 Jeg har ordnet meg fri den helga og slår følge nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2010 Får også med Magnus med A4 B6, så vi blir to biler fra Smøla i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2013 Får også med Magnus med A4 B6, så vi blir to biler fra Smøla i år Ser det står en a4 B6 med vacn skiltplater borte ved selvvasken på bortsiden av Smøla havfiskesenter! Artig å se medlemsbiler omtrent over alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...