#1 Skrevet Juni 12, 2010 Heisann! Har kjøpt meg EBC turbogrooveskiver og redstuffklosser, og i etterkant har jeg lest at mange ikke er helt fornøy pga diverse ting. skal montere i morgen, og iomed at jeg har hør saker å ting, vil jeg hvertfall kjøre de inn riktig å på best mulig måte. har sett flere skrevet om innkjøring av bremser, men ikke hvordan de skal innkjøres.. har også søkt en del uten hell, så siste trekk er å høre her, så: Hvordan kjøre inn disse skivene og klossene på best mulig måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2010 når en kjøper ferrodo ds 2500 eller råere,så skal en 0-30km\t-0 x3 og deretter 0-60km\t-0 x3 får å bremse de inn...ikke superbremsing,men normal bremsing... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2010 okei, takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2010 Sjekket opp det samme i går da jeg bytter til Blackdiamond skiver og Ferrodo klosser på banebilen. I bruksanvisningen til klossene står det 25-30 oppbremsinger med 50% kraft i 3-4 sekunder. Dvs fra 100 km/t-0 med såpass skrubb at beltet strammer litt. Hørte også med en erfaren bremseklosssliter og han mente det holdt med 10-12 ganger. Skivene bør komme opp i rundt 400 grader ved innkjøring og det måler man med ett digitalt måleinstrument. Lykkke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...