Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en bil som akkurat har blitt kjøpt felger til.

Med de felgene fulgte det med nye Biltemabolter.

Er det noen her som har erfaringer med de boltene? stigningen, konen og alt stemmer:)

Er bare litt usikker på om legeringen er god nokk.

 

Mvh Joakim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde biltema bolter på felgene jeg brukte på ACR i fjor, de holdt nå der. Så tipper de mer enn bra nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt biltemas låsebolter på gamle audien. funka knall der ivertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for svar:) har monter dem no, so fer sjå om en stund hvordan det går;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe problem å bruke disse nei :) Jobber på delelageret der selv så ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe problem å bruke disse nei :) Jobber på delelageret der selv så ;p

 

var innom Biltema i går, tilfeldigvis kom jeg over bolter og tenkte at jeg må jo ha et sett straks.. Spurte han bak disken om han visste str. og stign. på boltene jeg skulle ha, fikk til svar at de hadde ikke bolter du kan bruke til aluminiumsfelger... han må jo ha hatt en dårlig dag eller?

 

Noen som vet stigning/str og lengde på bolter jeg trenger på Sciroccoen min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var innom Biltema i går, tilfeldigvis kom jeg over bolter og tenkte at jeg må jo ha et sett straks.. Spurte han bak disken om han visste str. og stign. på boltene jeg skulle ha, fikk til svar at de hadde ikke bolter du kan bruke til aluminiumsfelger... han må jo ha hatt en dårlig dag eller?

 

Noen som vet stigning/str og lengde på bolter jeg trenger på Sciroccoen min?

 

Hehe, hvordan så han ut ? Jeg har nå sluttet der nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hvordan så han ut ? Jeg har nå sluttet der nå :P

 

Gammel gretten gubbe :o

 

men har du noe svar til det andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre. Ingen kunnskap om det. Du kan gå inn på mekonomen.no og søke på skiltnr. Så kan det hende du finner noe der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lengden på boltene har ikke en fasit på en biltype da.

Jeg har forskjellige bolter på sommer og vinterhjula, pga forskjellig tykkelse på felgene. Så dette må du nesten måle deg frem til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er jeg med på men stigningen er vel det jeg er mest ute etter, er vel 12mm jeg har..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel gretten gubbe :o

 

 

 

hahaha du har møtt på han du å :D fy faen for en fyr :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

031.jpg

 

Her ser du målet merket med P. Det er stigning. Skru ut en bolt på bilen og sjekk mål mellom 2 av toppene på skruen, som på bildet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper det er kon 60, ikkje kule hode. M14x1,50. ikkje 100% sikker.

er det han som ikkje "ser" rett du har møtt?? han har aldri gode dager. han er flink og rask med å trykke på kø knappen ivertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.