#26 Skrevet Juni 15, 2010 Tipper det skal stå Resto-custom der det nå står "Retro?";). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 15, 2010 Frekke Zender! Zender? Det der er jo Ronal Turbo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 15, 2010 Ola sikter til den smakfulle stripa på G2'en med Ronalene;). Husker denne fra gode, gamle Eiker-katalogen (på den tida Håkon kjørte Type 85 med kuhudinteriør:)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 15, 2010 Stemmer. Står også pent fremvist i Møllers egenproduserte tilbehørskatalog fra gudene vet hvilket år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 15, 2010 Tipper det skal stå Resto-custom der det nå står "Retro?";). Derav spørsmålstegnet, antar jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 15, 2010 Skjønte det. Var nettopp derfor jeg så mitt snitt til å oppklare da sjansen bød seg: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 16, 2010 Flere fra Camp Norwegen her herregud Stian...... ja ja, "normenn er gale" (litt artig bilde i grunn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 18, 2010 Mange bilder tatt av noen svensker HER! Flere norske biler som er avbildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 18, 2010 Her er noen av de ca 300 jeg tok: http://vagner.jeje.je/bilder/album629 Kommer vel noen flere etterhvert. Har lagt til noen flere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 20, 2010 sykt mye fete biler!!! noen som vet noe mer om denne bilen? grisekul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 23, 2010 Noen mobil bilder jeg tok i farta.... 515hk og 11.1 sek på kvartmila:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 23, 2010 Noen fler.. Bora R32 Audi S6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 23, 2010 (endret) Noen flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...