#1 Skrevet Juni 12, 2010 (endret) Har kneppe/knekkelyder fra forstillingen. Merkes både når jeg står i ro, og når jeg kjører sakte i 1. gir og vrir på rattet. Små knepp hele tiden. Merkes best når jeg vrir rattet mot høyre, men også motsatt vei. Merkes aldri i fart over 5-15 kmt/t. Hadde bilen inne for skifte av venstre indre styreledd, da dette visstnok var filleslitt. De byttet også høyre endeledd. Deretter den nødvendige hjulstillingskontrollen. Kneppingen var borte etter verkstedbesøket. Men dette varte bare de første 100 km, nå er kneppingen tilbake igjen. Har verkstedet gjort en dårlig jobb her, eller skyldes kneppingen noe annet. Merkelig at det forsvant de første 100 km bare.. En annen ting er at kneppingen tones ned i stor grad om jeg skifter over til vinterhjula, som har høyere profil og mykere dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2010 høres litt ut som fjærbeinslageret... men kan jo være ytre drivledd(/knute) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...