Anbefalte innlegg

Kom over en Vw Golf Gti 16v som har gått 62000km!!!! Lette den opp på mekonomen, men der stod effekten til 102hk., Det kan vell ikke stemme? Det er en 89mod med små fangere. Stod fortsatt kassettspiller i den.. :D Men er det ikke 139hk i KR motoren? Eller er det kanskje skille på de på årstallene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

102kw=139hk, sikkert en skrivefeil på Mekonomen sine sider dersom det står hk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, da er jeg med.. :) Tenkte faktisk ikke på det.. :P Hehe.. Men da er det jo godmotoren som står i den da.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom til å tenke på at en 89-modell mest sannsynlig har katalysator, og da er det vel PL-maskin og 129hk som gjelder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

89mod har vel PL motor orginalt ?

Litt for sein der ja;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod dette på mekonomen:

MODELLEINFO

Merke: VOLKSWAGEN

Modell: GOLF (II)

Typ: 1.8 GTI 16V

Registreringsår: 1986-1989

TYPEINFO

Karosserikode: 19/1G

Motorkode: KR

Motoreffekt: 102

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men skal sjekke det opp på mandag når jeg kommer på jobb. Først må jeg få fyren til å innse at han egentlig vil selge bilen til meg.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, enda mindre enn min har gått det:)

Mere info hadde ihvertfall vært moro;) Farge osv. Er den hvit, kommer jeg til å stjele den fra deg hvis du kjøper den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Nei, den er nok ikke hvit.. Vet ikke helt hva farge den egentlig er, men så litt lyselimegrønn aktig ut. Litt sånn farge som andreas haugland har på banebilen sin kanskje? En del rust på den da, bl.a begge kanaler vet jeg må skiftes, alle bremserør osv. Så får se hvor mye det er . Uansett så er det verdt kjøpet får jeg den til prisen jeg vil gi ettersom motor er gått så lite.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom til å tenke på at en 89-modell mest sannsynlig har katalysator, og da er det vel PL-maskin og 129hk som gjelder?

Så vidt jeg kan se på mekonomen ang eksos som kan kjøpes til denne så har den ikke katalysator.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.