#1 Skrevet Juni 13, 2010 Har stilt samme spørsmål i DIY guiden, men det er vel gjerne flere som leser i denne delen av forumet. Jeg arbeider med å skifte visker mekanikken på en 2002 A4 og møter litt problemer. Da plastikk dekslet som ligger helt opp mot frontrute skulle av, delte det seg i 2 deler. Ganske vanlig har jeg forstått og jeg skal kjøpte nytt. Utfordringen her er å få ut den delen som sitter igjen nede i pakning. Har sett i Elsawin, men kan ikke se hvordan det hele er konstruert. Er det noen som har tips til hvordan dette dekslet egentlig skal demonteres (foruten de 3 klips)? Det er jo en pakning som plastikk dekslet er tredd ned i, men jeg sliter med å det ut. Er litt redd for å ødelegge pakningen... Jeg klarer å skye restene av dekslet litt sideveis, så den er ikke limt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2010 Det sitter med mottakerer hele veien. jeg pleier ta av ene listen langs a-stolpe. og vippe vannaviseren opp i hjørnet med en plastkile. Om man fykter sprekken den er presset ned i i bunn av ruta med såpevann så løsner den lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2010 Det sitter med mottakerer hele veien. jeg pleier ta av ene listen langs a-stolpe. og vippe vannaviseren opp i hjørnet med en plastkile. Om man fykter sprekken den er presset ned i i bunn av ruta med såpevann så løsner den lettere. Takk. Nå er restene ute. Noen tips for montering av den nye? Såpevann, Legge den på plass og presse ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2010 jupp:) som du beskriver:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...