#1 Skrevet Juni 13, 2010 (endret) Noen som vet/ husker hvor denne hvite stussen på innsugsbelgen skal kobles til? Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2010 Der skal det sitte en blå plugg, delenr 035 133 335. Jeg tror at denne skal fjernes (pluggen) dersom man skal måle og justere Co% ved hjelp av den lille topolede kontakten bak tomgangsstabilisatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2010 Ok, da skal jeg prøve å blende den stussen. og se hva som skjer. Eneste jeg fant i delekatalogen var en slange som skulle innpå, men det var ikke angitt hvor den andre enden skulle. Takk for tipset. Mvh Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2010 Ok, da skal jeg prøve å blende den stussen. og se hva som skjer.Eneste jeg fant i delekatalogen var en slange som skulle innpå, men det var ikke angitt hvor den andre enden skulle. Takk for tipset. Mvh Ro Det skal i alle fall ingen slange innpå der - tro meg ...hva er problemet du har, egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2010 Det skal i alle fall ingen slange innpå der - tro meg ...hva er problemet du har, egentlig? Joda, tror deg jeg. Problemet besto i at jeg holder på å montere sammen det siste i motorrommet etter at bilen har vært totalt demontert. Og så fant jeg ikke noe ledig uttak der denne stussen eventuelt skulle kobles til. Så spekulerte en stund der ja. Husket rett og slett ikke hva som skulle på den stussen. Mvh Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2010 Joda, tror deg jeg.Problemet besto i at jeg holder på å montere sammen det siste i motorrommet etter at bilen har vært totalt demontert. Og så fant jeg ikke noe ledig uttak der denne stussen eventuelt skulle kobles til. Så spekulerte en stund der ja. Husket rett og slett ikke hva som skulle på den stussen. Mvh Ro Ah Bra det løste seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...