Trenger ett verksted rundt vinstra?

Anbefalte innlegg

Hei..

Er det noen her som vet om det finnes noen verksted rundt vinstra som kan ta bilen min inn for å stoppe olje lekasje?? Skal jobbe der i ca 1 mnd så da har jeg GOD tid til å gjøre bilen klar til sommeren.

:D

Gjerne vw & Audi verksted.... men også MECA eller noe annet som også finnes ellers rundt i Norge..

Noen som har possitive erfaringer og kan skru bi turbo motorer som dere vet om ??

mvh stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Otta Auto. Det er et vag-verksted. Men det ligger på Otta da...ca 30 min nord for Vinstra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp levert bilen der :D

Virka som oppegående folk så vi får se hva de finner ut :D

Takker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: er det noen her i nærheten som toner ruter??? priv eller firma.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp levert bilen der :D

Virka som oppegående folk så vi får se hva de finner ut :D

Takker.

Okei, blir sikkert bra..:)

Har stort sett handlet deler til mine gamle vw og audi-biler der. Jens på delelageret har sten-koll på det meste :)

Muttern har hatt bilene sine der opp gjennom åra og det har vært bra service der.

PS: er det noen her i nærheten som toner ruter??? priv eller firma.. :D

Hmm, mener jeg har hørt om en oppi her men husker ikke hvem og hvor nå...skal sjekke litt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, blir sikkert bra..:)

Har stort sett handlet deler til mine gamle vw og audi-biler der. Jens på delelageret har sten-koll på det meste :)

Muttern har hatt bilene sine der opp gjennom åra og det har vært bra service der.

Hmm, mener jeg har hørt om en oppi her men husker ikke hvem og hvor nå...skal sjekke litt..

Ok.. vært konge å fått den tonet litt :D

Bare de ikke henger seg opp i "kremt" at den er noe tukklet med :) Jeg lurte på om de kunne sette ned en ECO chip til meg, men de ville egentli ikke gjøre det da det hellte mot trimming av bilen..

Vi får se, regner med den er i gode hender....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.