#1 Skrevet Juni 13, 2010 (endret) Hei Eg er intressert i å kjøpe følgende deler: - Fangere fremme og bak til golf 1 med chrome list - Chrome list te bagasjeluka - Strøkent Volkswagen emblem te bakluka - Strøkent Golf CL emblem te bakluka - Chrome grill Dette var alt eg kommer på nå. Så får eg heller skrive på mer når eg kommer på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2010 Om du skulle trenge noe metall eller ymse annet, så har jeg en hel komplett bil i god stand ståendes demontert:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=178248 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2010 Jeg tror jeg har et nytt Golf CL merke liggende... Fanger bak med kromlister har jeg nye. Chrome tanklokk har jeg med eller uten nøkkel. VW-emblem bak og lister rundt grill ventes inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2010 Jeg tror jeg har et nytt Golf CL merke liggende...Fanger bak med kromlister har jeg nye. VW-emblem bak og lister rundt grill ventes inn. Hei Pris på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198957 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198957 Takk for det. Men tenkte på en uten defa kontakt i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2010 har klarglass blinklykter liggende til golf1. Fikk aldri montert på den 83 GTI jeg hadde. Slike: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2010 har klarglass blinklykter liggende til golf1. Fikk aldri montert på den 83 GTI jeg hadde. Det står ikke at eg trenge det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2010 ok, da hiver jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2011 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2012 Bump..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2012 Har muligens fangere til deg her i stavanger/sandnes. Men må først bli ferdig å bygge nye custom fangere og finne ut om jeg kan kjøre med de lovlig ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2012 Har muligens fangere til deg her i stavanger/sandnes. Men må først bli ferdig å bygge nye custom fangere og finne ut om jeg kan kjøre med de lovlig ;-) Høres flott ud. Skrik ud når du vet hva det blir til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...