Les her ! Følg opp tråder skikkelig.

Anbefalte innlegg

Vil først takke for informativt forum. Men...det er elendig skikk innpå her i forhold til andre forum.

Eg har søkt eindel innpå har for å få tips til å rette småfeil på bilen. Ofte kan ein finne andre tråder med samme problem, og nokre tips til fiks. Og så er det dødt. Fleire år gamle tråder som bare stopper opp etter nokre forskjellige tips.

Kva slag høflighet er dette overfor bidragsytere som stiller sin ekpertise til rådighet på forum?..

Blei feilen fiksa? Hvilket av tipsa førte fram til løsning?

Kva med å takke for hjelpen? Normal folkeskikk.

Skjerpings

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle vert en "mine innlegg" funskjon på forumet. Slik at du kunne få opp alle trådene du har skriv i i et eget søk, akkurat som "Nye innlegg" funksjonen. hadde gjort det mye enklere å følge med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle vert en "mine innlegg" funskjon på forumet. Slik at du kunne få opp alle trådene du har skriv i i et eget søk, akkurat som "Nye innlegg" funksjonen. hadde gjort det mye enklere å følge med.

Det finnes :) Trykk på Hurtiglenker og Tråder med mine innlegg ;)

Forøvrig enig med trådstarter at det hadde vært greit å få avsluttet tråder så man ser hva som løser problemene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurtiglenker => Tråder med mine innlegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, en av de tinga jeg har savnet lenge her på forumet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som også er irriterende er folk som legger ting ut til salg også svarer de ikke på innlegg eller private meldinger. Har sagt til selger at jeg skal ha det. Og etter 10 dager har jeg fortsatt ikke fått svar. Og ifølge profilen har han vært innlogget flere ganger. Skulle vært slik at man må legge ut tlf nr når man legger ting til salg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.