#1 Skrevet Juni 14, 2010 Bryteren er så slitt og stygg at jeg gjerne vil bytte den ut. Problemet er at jeg ikke finner tilsvarende på nett og heller ikke noe delenr på skallen som gir noe fornuft. Står i en facelift btw. Selve bryteren er også sliten. Jeg må kanskje ut med hele greia for å finne noe delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2010 Kommer opp : 4B1 941 531 F og 4B1 941 531E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2010 Mangs slags takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2010 Litt OT: Hvordan klarer man å slite ut en lysbryter så mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2010 Hehe, godt spørsmål. En på Møller sa de har sett noe lignende på andre biler. Parksensor-knappen og + - på AC er også slitte ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2010 Har du mulighet til å sjekke et delenr til, Geir? Her er et skjermskudd av parksensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2010 Tilogmed + - på AC er slitt. Må vel bytte hele enheten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2010 Det skyldes stortsett en kombinasjon av negler og håndsvette/hudkremer.. Hudkremer spesiellt løser opp den sorte lakken på knappene. er skriv på det fra fabrikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2010 BTW spess måte å ta ut lysbrytern på hehe.. første jeg har sett som har splittet den før demontering hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2010 Hehe. Det føltes naturlig å dra ut i underkant. Satt ikke spesielt godt, så antagelig noen som har gjort det før meg. Vri bryter to hakk til høyre så kommer hele greia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 18, 2010 Bryter i 0-> press inn til den stopper-> vri så mot parklys og dra ut:) om jeg ikke husker feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...