Spm ang felger til Transporter T5

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med felger til denne typen bil. Med tanke på vekten på bilen og slikt. Dette gjelder da firmabilen som er en lang transporter med innredning og endel verktøy. Kan jeg putte på hva som helst? Eller kan noen felger knekke? : eek : Og hva med felger med fler boltmønstre? Blir det for lite gods igjen til at det holder? Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du gjøre det rett så må du nok kjøpe felger som er for den vektklassen du har på akslene. Sjekk vognkortet.

Kjøper du felger som er for T5 så er de som regel rett selv om jeg ser annonserte felger fra dekk foretninger som skal være til t5 også verken dekk eller felger er rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropo dette med vekt. Jeg kjørte med Asa (sharif) felger på min t4. De var ikke riktig vektklasse, noe som resulterte i 4 stk eggeforma felger...

Jeg kjørte alltid med tom bil. Enda tålte de det ikke, så pass på hva du kjøper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat ja. Men kanskje felger som er av kjent kvalitet holder litt bedre. Fortsatt skeptisk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger og dekk med riktig laste kode koster også en go del mere en felg pakker som er på tilbud i annonser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, takker for svar! Da får vi se hva man finner på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.