valg av styremedlem  

38 stemmer

  1. 1. valg av styremedlem

    • Kristian halvorsen
      5
    • hans martin bråthen
      9
    • knut-erik jacobsen
      7
    • Stian Exi Skogly
      17
    • blank stemme
      0


Anbefalte innlegg

da kjører vi et valg her inne da jeg tror det gir mer oppsluttning enn på lokallagstreff.

 

valgene er som følger

 

det blir sånn sett kun valg av styremedlem. de 2 som har flest stemmer neste mandag blir sittende som styremedlem

 

leder: (1år)

Arve Egeberg

nestleder/kasserer: (1år)

Mikael Grønholm Geertsen

styremedlem: (2år)

Kristian halvorsen

hans martin bråthen

knut-erik jacobsen

Stian Exi Skogly

 

ettersom det kun er 1 som stiller til valg som leder og nestleder så blir det da ikke valg på disse.

 

ønsker du å stemme blank så er det en egent valg for det.

 

legger også til litt info om hver enkelt

 

leder

Arve Egeberg

 

Navn : Arve Egeberg

 

Alder : 26

 

Interesser : stort sett alt på hjul

 

Bidra med : Jeg har nå vært medlem i klubben i snart 8 år og har i hele denne tiden vært medlem av oslo lokallag. jeg har alltid hatt et stort ønske om å bidra til både klubben og lokallaget og ønsker derfor å stille som leder i oslo lokallag. Jeg kjenner tidligere lokallagsledere godt og har også vært med på å arrangerer oslo treffet 3 år på rad. jeg er en blid og åpen person som ikke er redd for å si min mening og håper jeg kan få muligheten til å kunne bidra til å kunne prøve å løfte opp oslo lokallag til et lokallag hvor det faktisk er størst medlemsmasse på landsbasis.

 

jeg ønsker også å kunne hjelpe både medlemmer og nye medlemmer til å komme mer inn i varmen.

 

hilsen Arve Egeberg

 

nestleder

Mikael Grønholm Geertsen

 

Navn : Mikael Grønholm Geertsen

 

Alder : Snart 36

 

Interesser : Familie, venner, bil og bilpleie

 

Bidra med : Har siden jeg ble medlem av VACN i november 2005 vært aktiv på alt av lokallagssamlinger. Etter jeg ble nestleder har jeg bl.a. tatt på meg ansvar for felleskjøring til diverse treff, samt prøvd å få til felleskjøring til Drammen sine lokallagssamlinger vinteren 2008-2009. Jeg har vært med på å planlegge og gjennomføre to utstillingstreff i Oslo, og prøver å være positiv og imøtekommende både for nye og eksisterende medlemmer.

 

Det viktigste for meg er den sosiale delen av klubben. At vi kan møtes og snakke sammen uformellt, utveksle erfaringer og fleipe med hverandre, uansett om man er til utstilling eller banekjøring, VW eller Audi, nye biler eller gamle klassikere!

 

Jeg kommer til å jobbe for gjennomføring av Oslotreff 2010, samt at lokallagsstyret skal fortsætte å være tilgjengelig og inkluderende.

 

styremedlem

 

Kristian halvorsen

 

navn : Kristian Halvorsen

alder : 23

interesser : Bil, Data, Venner osv

bidra med : Det jeg trengs til, pleier å være aktiv på de fleste treff og kan gjerne være med og arrangere ting og stille opp der det trengs.

 

hans martin bråthen

 

navn :Hans Martin Bråten

alder :45

interesser :familien,bil/treff og reiser

bidra med :Alt som jeg kan brukes til

 

knut-erik jacobsen

 

navn : Knut-Erik Jacobsen

alder : 30

interesser : Alt som bråker og går fort.

bidra med : Lokallags treffet til Oslo.

 

Stian Exi Skogly

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du bytte overskrifta om til Lokallagsvalg eller noe..? :P Fikk hjertet i halsen og lurte på om jeg hadde gått glipp av noe her nå. (Og forandre til GI DIN STEMME, gi deg stemme betyr jo å stemme på seg selv..).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du bytte overskrifta om til Lokallagsvalg eller noe..? :P Fikk hjertet i halsen og lurte på om jeg hadde gått glipp av noe her nå. (Og forandre til GI DIN STEMME, gi deg stemme betyr jo å stemme på seg selv..).

 

endret. men visst du leser overskrifter så står det faktisk oslo først da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det kun er 30 medlemmer som har stemt her.

 

Fristen for å avgi sin stemme går ut i morgen, så vil oppfordre flest mulig til å avgi sin stemme mens det fortsatt er mulig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi avslutter avstemmingen klokken 18.00 folkens. kom igjen å gi din stemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.