Anbefalte innlegg

hvem gjør dette? hvor bra blir det? hva koster det? har 4 felger som har høydekast : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke Akershus...

 

Men Sunnass Hjulservice på Bjerke i Oslo er blant de beste i Norge når det kommer til at som har med rep etc av felg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oslo er jo ikke noe problem. takk for tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med sundaas.. hehe de hadde ikke tid før etter nyttår :) andre forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

auto grip har ikke tid før i desember. andre forslag i oslo / akershus? haster egentlig veldig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkmann ved østre Akervei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke i Oslo eller Akershus, men Østfold, Fredrikstad. Østfold Næringsmiddel Teknikk eller http://www.felgretting.com er flinke og rimelige, og ikke minst raske :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sistnevnte anbefales på det varmeste: ja : Dyktige, billig og raske som Bernhard påpeker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en som ligger ved vw forhandleren på Lierstranda. Husker ikke hva de heter, men er bare å søke på gule sider. Brukt de en del ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har felgene var hos DEKKMANN ØKERN og hos OPEMS pulverlakk.

 

OPEMS gjorde en sykt bra jobb :tilber: og jeg kommer garantert til å leverer flere ting dit. det samme kan jeg dessverre ikke si om DEKKMANN ØKERN som utførte felgretting. skulle klart det samme selv med slegge og tommestokk : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen priseksempler på dette?

 

Skal ha meg nye vinterdekk nå, og håper det skal hjelpe, men er redd det er en felg som også ikke er så god.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har felgene var hos DEKKMANN ØKERN og hos OPEMS pulverlakk.

 

OPEMS gjorde en sykt bra jobb :tilber: og jeg kommer garantert til å leverer flere ting dit.

 

Ser rimelig bra ut ja, kommer trolig til å bruke dem jeg også :)

 

http://www.pulverlakkering.no/index.php?id=67

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med Dekkmann i dag. etter at jeg hadde gitt han stakkers kundemotakkeren inn så la de seg helt flate og skulle gjøre jobben om igjen. (tror ikke de klarer bedre denne gangen heller) hvor stort høydekast (bulk) må man regne med? altså som de ikke klarer å få bort? mine ligger på ca 3-4mm. ja det rister helt jævli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ene 20 tom var ett skikkelig høydekast, samt sprekk i, og de jeg brukte ordnet det uten noe som helst problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.