#1 Skrevet Juni 15, 2010 (endret) Hei folkens Kollegaen min har nettopp kjøpt en 2010 Passat 3C 1.6TDI Blue Motion å vil senke den. Hun vil bare ha senkefjærer... En får kjøpt OE men det senker bare 25mm. Vi har søkt å søkt men finner ikke noe brukende som.. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2010 Hei folkens Kollegaen min har nettopp kjøpt en 2010 Passat 3C 1.6TDI Blue Motion å vil senke den. Hun vil bare ha senkefjærer... En får kjøpt OE men det senker bare 25mm. Vi har søkt å søkt men finner ikke noe brukende som.. Noen som har tips? veit du om denne har chormelister rundt dørene? visst den ikke har det så kan du høre om hun har lyst på koster 0 kroner for hennes del. når det kommer til senk på denne så er det nesten like greit å sette på et TA sett som gjør at henne kan få den høyden henne vil. hør med håkon sandberg her på forumet. han har garantert noe til denne til en hyggelig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2010 veit du om denne har chormelister rundt dørene? visst den ikke har det så kan du høre om han har lyst på koster 0 kroner for han sin del. Den har chrome list ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2010 Ta kontakt med Møller så finner de nok et Eibach sett til henne. Eibach E10-85-016-03-22 kanskje? 1.6, 1.6 FSI, 2.0 FSI, senker 30mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2010 Takk for hjelpen boys...vi fant et via Hellanor (tror jeg). Er ikke til 1.6TDI BM men det får gå hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2010 Gikk ikke med det delenummer fra Hellanor...Finnes visstnok ikke senkesett til 1.6TDI BM enda? Bare justerbart...Det vil hun ikke ha. Men takk for hjelpen allikevel!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2010 Bilen er vell laget sånn at den bruker minimalt drivstoff og utslipp, så å gjøre endringer på den, tror jeg ikke er mulig via møller iaf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2010 Jeg (og kollegaen) jobber jo på Møller... Alt er mulig, men på denne er utvalget tydeligvis begrenset, iallfall hvis en vil TûV papirer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2010 Hehe, ja, dere vet vell bedre enn meg sånn sett. Men når jeg så på div utstyr når jeg valgte bil, skjønte jeg jo at jeg ikke kunne få sport styling på en sånn en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2010 Hehe, ja, dere vet vell bedre enn meg sånn sett. Men når jeg så på div utstyr når jeg valgte bil, skjønte jeg jo at jeg ikke kunne få sport styling på en sånn en ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2010 Jeg (og kollegaen) jobber jo på Møller... Alt er mulig, men på denne er utvalget tydeligvis begrenset, iallfall hvis en vil TûV papirer... Enn om du kikker på senkesett for ca samme aksellaster? Bør jo ikke være noe stort problem da vel? 1.6 FSI, 1.9TDI, 2.0 FSI og deromkring? Eibach har grei oversikt sånn sett, men desverre kun Pro Kit til 3C. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...