#1 Skrevet Juni 15, 2010 Hva kan ha skjedd, ettersom jeg blåste av MYE klarlakk på panseret på min Audi a4 b5 2000mod idag. Vasket med høytrykkspyler for første gang, og plutselig føyk det av en del klarlakk, så jeg fortsatte for å se hvor mye jeg fikk av, og sånn omtrent halve panseret har ikke klarlakk lengre. Lakkfeil på A4 2000mod, eller kan sola ha tatt knekken på lakken? Er noen rustflekker ved siden av grillen også, så hvis noen her har lyst til å lakkere et sort panser i sommer, rop ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2010 snodig .... veit det er en del som har dårlig klarlakk men såppas mye syns jeg var drøyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2010 Ja, ble litt satt ut når jeg først så en flekk med diameter på 10-15cm, også klarte jeg ikke å la være å fortsette, for å se hvor ille det faktisk var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2010 Folk kan jo begynne å skrive bosted på profilen, sånn at man vet det. Vist man tilfeldigvis var interessert i å lakke et panser altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2010 Oisann, trodde det stod der. Oslo er stedet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2010 du har ikke spylt med sånn "sirkulerende" munnstykke da, kjenner en som mistet endel klarlakk på det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2010 du har ikke spylt med sånn "sirkulerende" munnstykke da, kjenner en som mistet endel klarlakk på det.... hehe når du nevner det,jobba med en fyr for mange år siden,han kjøpte seg en ford. kjørte den på jobb å satte igang høytrykk spylern,men han satte på noe som het Turbo dyse han, han blåste nesten all lakk av bilen på 1 siden ,heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2010 Hehe, jo. Men klarlakker satt ikke så veldig mye bedre enn at man kunne pirke den av med neglen. Holdt den ikke så veldig nærme heller, siden den strålen er jævli hard. Tror nok det her enten av lakkfeil, eller dårlig jobb om noen har lakkert tidligere. Hvis du tenker på sånn som han over her skriver om, turbo dyse, så er det ikke det. Har ikke bruk for de sirkulerende som lager så ekstremt trykk at du kan blåse av deg fingra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...