#1 Skrevet Juni 15, 2010 Hei.. Skal på med sommerfelgene mine på en B6 Q nå, 10x20" men har fått ett problem. Felgene må spaces ut 1 cm forran for å gå klar for fjærbeinet, må jeg da space ut bak også? Eller går det bra for quattrosystemet å space ut kun forran? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2010 Spacere endrer jo kun sporvidden, ikke rulleomkretsen, så det vil ikke ha noen betydning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2010 Spacere endrer jo kun sporvidden, ikke rulleomkretsen, så det vil ikke ha noen betydning. Takker:) Det jeg også mente, men tusen takk for bekreftelse:) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2010 Du har jo fått svar, så da tar jeg litt OT Hvordan får du plass til 10x20 på B6? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2010 Du har jo fått svar, så da tar jeg litt OT Hvordan får du plass til 10x20 på B6? Bilder? Hehe, det vet vi ikke enda:) Har ikke fått felgene i hus enda. Men info og bilder kommer i min tråd;) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2010 Hehe, det vet vi ikke enda:) Har ikke fått felgene i hus enda.Men info og bilder kommer i min tråd;) Mvh Kim Da skal jeg følge med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2010 det er ikke bra for hjullagere å kjøre med spacer/feil inpress! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2010 et er ikke bra for hjullagere å kjøre med spacer/feil inpress! jeg kjører 8,5" ET15 foran og 10" ET23 bak på min type85, inkl 10mm spacere bak, og jeg har ikke hatt noe problemer med hjullager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...