#1 Skrevet Juni 15, 2010 hallo, har div jeg lurer på etter jeg var på biltilsynet idag for å få godkjent kw var.2 senkesett, dette settet var det forrige eier av bilen som satt på. og det jeg fant ut var at det var feil framfjører? var vist to forskjellige aksellaster på quattro, en med 1080kg akselvekt og en med 1145? eller noe rundt der, og jeg hadde den minste men trengte den største (selvom deres vekt vitterlig nokk viste 1030kg front akselvekt med 2pers i bilen) men er det mange som får feil fjærer når man bestiller kw justerbart senkesett til disse bilene?? og er det noen som har 2 framfjærer til meg til den tyngste aksellasten?? neste spm er at bakfjærene var for LAVE med MAX høytde på senkesettet??? hvordan kan det være mulig?? dvs vist det jeg tror er max høyde er det.....har justert så mutteren sitter flush med skruen, men kan den justeres høyere enn dette, eller kan jeg ha montert noe feil? har montert justeringsskruen øverst, ikke nederst som på bruksanvisningen, for da blir det mye lettere å justere, og har bare gummi nede i broa, og justeringsplasten rett på karrossen i toppen, er dette riktig? takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...