Anbefalte innlegg

Parklyset og kjørelyset bak fungerer ikke på venstre side, hva kan være være feil? Noen som har et koblingskjema?

På bilen min er det bare et tåkelys bak, skal det være slik, er ikke satt inn pære eller koblet opp til det på høyre siden, så lurte på om det bare skulle være et tåkelys bak på bilen? virker litt usannsynlig...men men...

Hilsen Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parklyset og kjørelyset bak fungerer ikke på venstre side, hva kan være være feil? Noen som har et koblingskjema?

Har ingen gode tips her annet enn bevege på alle lysbrytere og se at alle står i riktig nullposisjon. Hadde en episode med at lysene ble helt ville på en A100 type 44 en gang, da var det nødblinklysbryteren som hadde blitt stående midt mellom av og på. Rørte på den en gang og alle problemer borte. Det var ikke mulig å gjenskape feilen etterpå.

På bilen min er det bare et tåkelys bak, skal det være slik, er ikke satt inn pære eller koblet opp til det på høyre siden, så lurte på om det bare skulle være et tåkelys bak på bilen? virker litt usannsynlig...men men...

Hilsen Fredrik

Det er tradisjon på VAG å ha tåkelys bak bare på den siden som er inn mot mitten av veien. I familielbumet står det lykter både med og uten tåkelys for både venstre og høyre side, så du kan sikkert få på begge sider om du ser noen grunn til det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tradisjon på VAG å ha tåkelys bak bare på den siden som er inn mot mitten av veien. I familielbumet står det lykter både med og uten tåkelys for både venstre og høyre side, så du kan sikkert få på begge sider om du ser noen grunn til det.

Takk for svaret.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare VAG som har på den ene siden, men de fleste...mener å huske at det kun er lov med et tåkelys bak....men er som regel ikke værre en å sette inn en pære på den andre siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den viktigste grunnen til at biler kun har ett tåkebaklys er at det ikke skal kunne forveksles med bremselys. Jeg tror ikke det er noe forbud mot to, da jeg så en ganske nye bil for en stund tilbake som hadde på begge sider bak (husker ikke hva slags bil, den var asiatisk), jeg la merke til de pga de sto på i klar sikt : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.