#1 Skrevet Februar 9, 2005 Sykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2005 kul mafia brakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2005 den "valsinga" der var ekstrem... fet kjerre som sikkert har NULL kjøre egenskaper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2005 Ot, men hvordan bil er dette? Ser ut som MB front, men der stopper det for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2005 Det er en Toyota Crown (tror jeg), stylet etter en trend som er populær i Japan, nemlig det de kaller VIP-style. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2005 wow..... steike for en kant... så kult ut på første bilde .. mens det andre ble nok litt for brutalt for meg... passet ikke og ha slike skjermer.... men rå kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2005 Selv mine OZ Futura felger med 13 cm kant bak blir små i sammenligning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2005 Jeg har både sett og hørt mye om strekk på dekkene og "tysker stuk" som mange kaller det.. Men dette tar vel kaka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2005 Sånn vil jeg ha bilen min..... Det var den feteste valsingen jeg noensinne har sett....Drøyt, men fan så fett det var. Det må jo være bredding inne i bilde... unulig at det derre er bare valsing! Såkalt low rider! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2005 Er ikke valsing det der, det er totalt ombygde skjermer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 11, 2005 Ikkje snakk om valsing dette her nei. Skjermane er, som sagt, totalt ombygde. Felgane var jo greie nok dei... Var litt usikker på kva slags bil det var eg også. Ligna på ein slags am-car bake og MB framme.. Bilen i seg sjølv var ikkje ei perle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 20, 2005 Jeg vil si at det der er å ødelegge bilen, både komfort messig og utseende messig, greit nokk feite felger , men faen heller, å ha så smale dekk på de der felgene ??? Har kjørt på et lignende forhold på min bil ca 1 mil, og da ødela jeg en felg, men jeg var heldig som har litt verktøy for å kunne rette noen felgskader, så jeg vet nøyaktig hvor liten hump som skal til. Det der er en showbil og ikke no mer. Etter min mening så er det ikke verdt det å gjøre no sånt med en bil. uanz ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...