#1 Skrevet Juni 16, 2010 Bilen min formelig spiser kjøre/parklyspærer. Har aldri opplevd maken til høyt forbruk. Må byttes 2-3 ganger i året. Dette kan da ikke være normalt? Andre som har erfaringer med dette. Uten at jeg tror det er noen sammenheng så er dette også den eneste bilen der jeg har vært nødt til å bytte batteri i nøkkelen 2-3 ganger i året. Vanligvis varer jo slike ting "livet" ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2010 Mål ladespenninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2010 Du har vel 6w halogen pærene i parklysene,disse pærene er VELDIG dårlige å dyre. Jeg kjøpte 20stk cool blue pærer fra Osram for ca 2 år siden,og nå er jeg snart tom....... Det du kan gjøre er å kjøpe parklys pære sokkelen fra A4 B7(tror jeg det var,noen som kan bekrefte?), Den sokelen har vanlig 5w pærer,fås kjøpt orginalt til en billig penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2010 Samme problemet her også, måtte skifte H6W pærene minst to ganger i året. Dyrt og dårlig. Nå har jeg satt inn noen billige dioder fra Ebay, så får vi se hvor lenge de virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2010 Du har vel 6w halogen pærene i parklysene,disse pærene er VELDIG dårlige å dyre.Jeg kjøpte 20stk cool blue pærer fra Osram for ca 2 år siden,og nå er jeg snart tom....... Det du kan gjøre er å kjøpe parklys pære sokkelen fra A4 B7(tror jeg det var,noen som kan bekrefte?), Den sokelen har vanlig 5w pærer,fås kjøpt orginalt til en billig penge. Har du testet dette selv, eller er det et tips du har fått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2010 Har du testet dette selv, eller er det et tips du har fått? Jeg kan bekrefte at det fungerer. Kjøpte W5W pæreholdere fra passat 3bG bytta ut H6W holderne i hovedlyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2010 Har du testet dette selv, eller er det et tips du har fått? Jeg har ikke gjort det selv enda siden jeg har noen H6W pærer igjen,men når jeg går tom blir det gjort med en gang. Det er flere på forumet som har byttet til W5W pærer,her er en tråd med beskrivelse av hvordan det gjøres,hva du trenger og delenr hos Møller. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=59489&highlight=bytte+h6w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2010 Takker, skal sjekke det ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...