#1 Skrevet Juni 16, 2010 Det er kilespor i kammen, men ikke i kamdrevet, skal det være slik? Så det samme på en seat toledo 1,9tdi 96 mod.. Er det ikke litt riski for at drevet skal flytte på seg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2010 Sitter alltid på kon på diesel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2010 Du må låse dieselpumpen i riktig posisjon. skru det innpå, på med reimen med akslinger i riktig posisjon og skru det fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2010 (endret) Du må låse dieselpumpen i riktig posisjon. skru det innpå, på med reimen med akslinger i riktig posisjon og skru det fast Hæ? Hva har det med spm skjønner jeg ikke, men ja, jeg vet hvordan jeg skal time reg reima og skru ting fast:) Men lurer på hvorfor kamdrevet ikke er lagd for kile når kamakselen har kilespor. Edit: skjønte det nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2010 Hæ? Hva har det med spm skjønner jeg ikke, men ja, jeg vet hvordan jeg skal time reg reima og skru ting fast:) Men lurer på hvorfor kamdrevet ikke er lagd for kile når kamakselen har kilespor. Fordi den sitter på kon........ På diesel må man ha mulighet for å kunne justere både kam og dieselpumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2010 Helt riktig som Ole sier, sitter kun på kon. MEGET viktig og bruke mothold når du strammer drevet på kammen, ikke bruk sporet i bakkant, det tåler ikke kammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2010 Noe tips til mothold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2010 http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Mothold-kamakseldrev/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...