#1 Skrevet Juni 16, 2010 Noen som veit hvor mange grader fortenning/ettertenning det skal være? Trenger ikke nødvendigvis å være de fabrikkoppgitte tallene, men gjerne der bilen går best uten tenningsbank osv. Mads K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2010 Jøss, ingen her som kan svare på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2010 6 grader BTDC skal være fabrikkstall. Hva som er optimalt for din bil må du teste, da det vil variere fra motor til motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2010 Og BTDC står for hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2010 BTDC= before top dead center, dvs grader før øvre dødpunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2010 Before Top Dead Centre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2010 Takk. Da får jeg få noen med tenningslampe til å justere for meg, så ser jeg om den er helt på vidda eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2010 Kjørte på med 12¤ på min PL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...