#1 Skrevet Juni 17, 2010 Jeg skal montere -08 S3 kanalskjørt og Takrails på min -06 A3 Sportsback, er det noen som har en monterings annvisning på dette, da slipper man å prøve feile. Jeg har prøvd Møller uten resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2010 Du fikk vel monteringsanvisningen på rails igår eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2010 Du fikk vel monteringsanvisningen på rails igår eller? Ja jeg fikk mailen ang. railsen , men der sto det at jeg skulle legge "malen" på taket og borre etter den, det sto ingen mål med referanse punkter. Jeg takker for at du prøvde, men det ga meg ikke noe svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2010 Alt av S3 Styling er "bolt On", men det ble mye som måtte skiftes til slutt, har man først startet så må man fullføre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...